Inderdaad, want dit komt echt zó vaak voor. Allemaal tuig.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat kom je dan uit een domme cultuur als de 'eer' van de familie zwaarder weegt dan het leven van een medemens. En dit soort mongolen halen we nog steeds volop binnen, iedereen die woont waar er rottigheid is, mag binnenkomen, of ze nou zelf zo geschift en gevaarlijk zijn als de oorlogvoerenden in hun thuisland maakt tenslotte niet uit. We zijn de afgelopen 30 jaar van dit land echt een derdewereldland aan het maken
Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Euh? Kun je even in ABN uitleggen wat je hier bedoelt?
Ken je wel Nederlands, eigenlijk?
Ach, vaak doet een zoon in de familie zoiets. En natuurlijk weten de andere familieleden ervan. Tegenover de politie doen ze alsof ze van niks weten natuurlijk, maar ze hebben waarschijnlijk zelf de koppen samengestoken om het plan te smeden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het niet over directe leugens. ik heb het over een bepaalde angst, daar hoef je geen nostradamus voor te heten. luister anders het hele gesprek nog een keer terug. de angst is enorm. net alsof er meer mensen achter die dood zitten, waar zij en haar familie bang voor is. en ja, luister goed.
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah, ik woon in die flat, bedankt dat je even meldt dat ik niet spoor!
idioot
Ik had iig een brief van slachtofferhulp in de bus, 2 dagen na het incident, thumbs up!
Ik vind het overigens wel vrij luguber dat ik de nacht van zondag op maandag tot 3x toe gedroomd heb over een brand in de portiek van de flat waar ik woonde (in mijn droom was het niet dezelfde flat, maar wel de flat waarin ik woonde in die droom) en vervolgens werd ik vermoord...
Apart....
Ik woon er 2 jaar en 3 maanden, muv een paar zelfmoorden, dit fikincident, een brand, een brand onder het parkeerdek, een drugsdeal en een vrouw die gebeten werd door een hond is er niks noemenswaardigs gebeurd. En dat op een plek waar ruim 1500 mensen hutje bij mutje wonen. Petje af!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
Ja hoor, de dader was een atheist!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.
Dit is wat ik heb gelezen op Afghan.nl
Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de dader was een atheist!
Mis! Ik bedoelde niet of hij wel Nederlands kan schrijven, maar of hij de Nederlandse taal kent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:49 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.
Zeist ligt niet in het westen van Nederland, maar tamelijk centraal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
Als dit waar is, is het beslist geen eerwraak, want de verandering in haar levenswijze is juist eervol. Dan is het gewoon wraak, zoals hier in Nederland ook wel wraak genomen kan worden na een toegebrachte schade of een ernstige frustratie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.
Dit is wat ik heb gelezen op Afghan.nl
Klik
Staat die schilder met een dikke sigaar in zijn hoofd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:47 schreef maniack28 het volgende:
Even voor alle duidelijkheid een samenvatting:
Nerges was aan het bellen met haar verloofde. Er wordt beneden voor de portiek aan de deur gebeld met de mededeling dat er post is, ze gaat naar beneden om de post om te halen, ze komt beneden maar er is geen post. Dit zegt ze door de telefoon tegen haar verloofde. Vervolgens gaat ze weer naar boven en daar, in het trappenhuis op de verdieping waar zij woont is een ontploffing. Haar verloofde huurt haar om hulp roepen. De buurvrouw heeft de ontploffing gehoord en is als eerste terecht en probeert de brand te blussen, later komen meer bewoners helpen totdat de brandweer er is.
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/2d56c5dd.wmv
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/49845cbe.wmv
Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de dader was een atheist!
Als ik dat Afghaanse forum goed begrijp, zou de dader een autochtoon zijn!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.
Aadambarfie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.
Een zekere Sneeuwpop in dat forum zegt, dat hij een samenvatting hier geplaatst heeft. Vandaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |