ja zoiets inderdaad, erg jammer van het spelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:47 schreef Ulreazj het volgende:
Ja , space battle nog niet echt tactisch. Ik gooi altijd alles op attack qua power en dan draai ik mn schip wel zodat alle shields er aangaan. Als shields down zijn, ga ik wel weer op defense of normal mode qua stats.
Heb je wel een PM gestuurd maar vroeg me af of die net aan mijn nes voorbij is gegaan... Plx let me know :3?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:25 schreef MrDrako het volgende:
Heb nog een key gekregen... handig, eerst een week helemaal niks, dan 3 in 1 week.
Stuur maar een PM als je de key wilt hebben, eerste die zich meld krijgt em..
ik wacht nog steedsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leell had jij nou nog een xtra key gekregen vanmiddag of niet? I want to play so hard..........
volgens mij kun je er 2 maken...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
ja 2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Revolution93 het volgende:
Dat is wel erg aardig van je :p, als het mag wil i kwel spelen.... tenzij jij zelf wilt dan begrijp ik dat natuurlijk ook, maar stel je vindt het goed dan kan ik toch wel een eigen officer maken of niet?
check je PMquote:
Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef leeell het volgende:
^
Ga naar assignments
zie je rechterkolom een officier sleep hem naar zn positie
(tac,enig,science)
dan op ok
leuke missie, en als je in sector space komt zie je soms ferengi traders, die zijn zo goedkoop ivg met earthdock dat het misg wel een bug isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al gekeken. Ik had namelijk in spacedock ook een engineer gekocht (een Ferengi) echter staan daar geen nieuwe kandidaten meer. Maar goed. Nu eerst die ambasador veilig naar z'n klooster brengen.
quote:Jack Emmert:
We know the game got a bit too easy
We're on it internally. Just giving an update.
geen dankquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:19 schreef Revolution93 het volgende:
Leeell Heel er bedankt dat ik je account mocht gebruiken, als je wil kun je je passn terug veranderen.... heb om middernacht 2 keys gekregen
dat zijn groepsmissiesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef DaFrenk het volgende:
Oef, die exploration mission rechts van de Sirius Sector Block waar je ineens tegenover tientallen Orions ships komt te staan.. die is toch onmogelijk om te halen? Ik ben maar weer weg gewarped. Al lees ik nu in een FAQ dat je 3 rondes moet doorstaan om de missie toch te slagen.. hmm, straks nog maar eens proberen.
Overigens ben ik V'Rul@dafrenk en m'n starship heet de USS Tempest
hmm hoe level jij nu dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hmz, had gehoopt dit weekend nog Luitenant Commander te worden, maar ben pas bij Luitenant 6, hoewel ik al die skillvakjes op 9 heb staan. Wilde net verder gaan maar server is not responding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |