Federation natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?
je bent de eerste op m'n friendslistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef thingamajig het volgende:
Onthoud wel: dit is nog steeds een Beta. Wellicht nog wat bugs her en der en ook zullen wellicht nog lang niet alle verbeteringen n.a.v. de Closed Beta zijn doorgevoerd...
denk het niet.... ook schijnt er geen onderverdeling te komen in continenten, dus gewoon samen met de Yanks...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?
Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
In dat geval, gaan jullie goodie two-shoes spelen, of bad-ass Klingons?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Op welke server gaan jullie eigelijk spelen? Of zijn er helemaal niet meerdere servers tijdens de beta?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Ik lees net wel dat als je de Klingon factie kiest, je kan spelen met:
- Klingons
- Nausicaans
- Gorn
- Orion...
En die laatste is natuurlijk wel aantrekkelijk, ivm de Orion Slave Girls
[ afbeelding ]
Wat is je ingame name?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef stbabylon het volgende:
Blergh, map not accepting, cause full
De server lijkt al uit z'n voegen te barstenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef GlenSpey het volgende:
Hm net een sudden death. Disconnected.
Niet zo mooi want zat net in mn scheepje om probes te vernietigen, kan de missie wel mooi helemaal opnieuw doen
Achja, hoort erbij zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef STING het volgende:
[..]
De server lijkt al uit z'n voegen te barsten
Kom er niet meer op.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:24 schreef stbabylon het volgende:
Mijn username in STO is trouwens gewoon stbabylon
Lag had ik tot nog toe weinig last van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef stbabylon het volgende:
Ground training nu gedaan, 1 vastloper, nu in de ruimte vastloper 2. Oh, en op de grond heb ik res op 0,5 moeten zetten om nog een beetje te kunnen bewegen in de lag.
Maar ja, is dan ook beta he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |