En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:04 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat is Closed Beta. Open Beta start morgen, maar helemaal open is het niet. Is voor mensen die de game hebben gepre-ordered.
geen idee, ik denk het wel... zal wel veel gepatched worden bji release n.a.v. de betas...quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?
Anders dan dat er nog een lading patches overheen komen. Maar dat blijft gebeuren. Het is gewoon het normale spel. Wat wel belangrijk is, is dat je alles wat je opbouwt tijdens een beta kwijt bent als het spel live gaat.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En pre-orderen kan nu zeker ook niet meer?
Of kost dat me extra?
Is zo'n open/closed beta nou eigelijk anders ingame dan wanneer de echte release komt?
Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.quote:
Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/squote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm kan m nog wel via fileplanet krijgen, alleen nu twijfel ik over mn internetverbinding.
Als ik geluk heb download ie m met 400kb/s, in de praktijk is het meestal tussen de 50 en de 200
Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wrom niet gewoon via Steam? 700KB/s
De gewone of de special edition. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Weet niet zo goed hoe t werkt, moet ik gewoon de versie van 49,99 bestellen?
Krijg ik dan ook een boxje toegestuurd als de echte release er is ?
(en kan ik direct na het bestellen op steam beginnen met downloaden van de open beta?)
Ok, donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De gewone of de special edition. Wat jij wil.
Bij Steam krijg je geen doos/dvd/boekje/wat dan ook. Wel de optie om het voor altijd te kunnen downloaden.
En ja, je kunt nu de open beta downloaden.
Oh, nou mijn download staat toch pas op 60%, voor 5 uur had ik sowieso niet kunnen spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...
Oh coolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef thingamajig het volgende:
Open Beta start geloof ik pas om 19:00 uur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |