Richtprijs: Wie het dichts bij de 200 euro komt...quote:Bron: Pathe.nl
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
GEEN ENTREEKOSTEN Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Bieden vanaf 150 euro..quote:
quote:Indien een Abonnement is opgezegd conform artikel 4.1/ 4.2 en de voormalig Abonnee wil binnen 2 jaar na het einde van het Abonnement een nieuw Abonnement afsluiten, geldt dat het Abonnement wordt aangegaan voor minimaal 4 volledige kalendermaanden en is naast de maandelijkse abonnementsprijs een éénmalig bedrag van ¤ 35,- aan administratiekosten verschuldigd welke direct aan de kassa dient te worden voldaan.
Onee? Ik wel. TS voeg een richtprijs/vraagprijs toe want bieden vanaf doen we niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:19 schreef Sobraine het volgende:
Er is anders geen enkele mod die er een probleem van maakt.
Richtprijs 200 euro, wie het dichtst in de buurt komt wintquote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Onee? Ik wel. TS voeg een richtprijs/vraagprijs toe want bieden vanaf doen we niet.
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij naar het hoogste bod gaat wat op dat moment is gedaan. Voordat er allemaal lolbroeken 1 euro gaan bieden om 11:59.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:18 schreef ILCILA het volgende:
Om 12.00 wil ik een beetje zekerheid hebben en gaat hij naar de laatste die op dat moment geboden heeft.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij naar het hoogste bod gaat wat op dat moment is gedaan. Voordat er allemaal lolbroeken 1 euro gaan bieden om 11:59.
sstquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat hij naar het hoogste bod gaat wat op dat moment is gedaan. Voordat er allemaal lolbroeken 1 euro gaan bieden om 11:59.
Met andere woorden. Ik had hem gister eigenlijk al mogen hebben voor 175. Vind dit een klein beetje flauw.quote:wo 9 december 2009 22:47u door ILCILADit bod komt al een stuk meer in de richting waar ik aan zat te denken, ik zal morgen nog even afwachten. Biedt er niemand hoger dan is hij van jou...
quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef ILCILA het volgende:
Verkocht aan Sobraine, bon gaat vanmiddag op de bus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |