gewoon een gesprek aangaan als ze je al smoezelend aan gaat zitten staren met haar vriendingquote:Op woensdag 9 december 2009 06:27 schreef bijdehand het volgende:
het meisje van m'n dromen is weer vrijgezel en zeker dat ik nu m'n kansen ga wagen.
Klacht: waarom nu pas?![]()
Klacht: dit topic krijgt een slotje
quote:
Daan had ie het gedaan met een minder leuk meisje en stiekem steeds aan haar gedachtquote:Op woensdag 9 december 2009 08:41 schreef boofer het volgende:
Waarom heb je gewacht tot het meisje van je dromen weer vrijgezel was? Wat nou als ze nooit vrijgezel was geworden, had je dan je hele leven gewacht?
Dit inderaad, anders ben je de rebound en is het gedoemd om te mislukken.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:50 schreef smoking-snares het volgende:
beter wachten tot je droom-vrouw over haar liefdesverdriet over is,
en dan maar afwachten of ze wel in jou geïnteresseerd is
succes ermee!
Das waar.quote:
Dat mag jij best hopen hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das waar.
Maar als je de 18 gepasseerd bent mag ik hopen dat je wel eens een kutje gezien hebt.
En dan bedoel ik niet van een A4'tje vandaan.
Jij bent ook maagd toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das waar.
Maar als je de 18 gepasseerd bent mag ik hopen dat je wel eens een kutje gezien hebt.
En dan bedoel ik niet van een A4'tje vandaan.
Je probeert het nu goed te praten dat jij op je 30ste nog maagd bent ?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat mag jij best hopen hoor.
Maar als het wat langer duurt vind is het ook niet erg.
Hij wil geen kansloze pauper zijn die het leuk vind meisjes te versieren die al een vriendje hebben. Hij heeft fatsoen.. Goed werk TS, mijn respect heb jequote:Op woensdag 9 december 2009 08:41 schreef boofer het volgende:
Waarom heb je gewacht tot het meisje van je dromen weer vrijgezel was? Wat nou als ze nooit vrijgezel was geworden, had je dan je hele leven gewacht?
Ga jij eens jongetjes pesten in de trein ofzoquote:
Boeit het iets dan dat je op je 30e maagd bent? Nee... Ga dus nu maar lekker je moeder pestenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je probeert het nu goed te praten dat jij op je 30ste nog maagd bent ?
Naja OK.
Even goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |