abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75466467
Koningdavid-topic, dus goed topic.
-
pi_75466602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij heeft het over 'de overvloed aan linkse mafkezen hier'. Aangezien hij telkens de confrontatie met mij zoekt, neem ik aan dat hij mij daar ook tussen rekent.
Ach zo. Nou lijkt me dat ook een sterk staaltje generaliseren.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_75466681
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat Nederlanders daarvoor gewerkt hebben en nu aan allerlei vreemde handophouders wordt weggegeven.
Alsof dat zo erg is.
- Nu is dit land niet alleen meer van de blanke Nederlanders!!!
- Nu komen de buitenlandse mensen ons land afpakken
- mijn pappie en mammie hebben hard gewerkt voor Nederland NU GAAT ALLES KAPOTTTTTTT

Triest hoor dat je er zo over denkt. Iedereen heeft recht om hier te wonen. Dat is nou het mooie van Nederland.
pi_75466862
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef denz09 het volgende:

[..]

Alsof dat zo erg is.
- Nu is dit land niet alleen meer van de blanke Nederlanders!!!
- Nu komen de buitenlandse mensen ons land afpakken
- mijn pappie en mammie hebben hard gewerkt voor Nederland NU GAAT ALLES KAPOTTTTTTT

Triest hoor dat je er zo over denkt. Iedereen heeft recht om hier te wonen. Dat is nou het mooie van Nederland.
Kijk, als we andersom ook net zo welkom waren in turkije en marokko, was het niet zo'n probleem. Maar daar zijn we vooral welkom om er geld naartoe te brengen, en niet om het er te halen.

Er is een groot verschil tussen alles maar weggeven en alles maar leegvreten. Dat heet in de praktijk eenrichtingsverkeer. En wie is nou asocialer, degene die alsmaar alles weggeeft of degene die lachend zijn hand ophoudt?

Als je wat ouder wordt en zelf voor je centen moet werken kom je er wel achter waar ik het over heb.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_75467433
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kijk, als we andersom ook net zo welkom waren in turkije en marokko, was het niet zo'n probleem. Maar daar zijn we vooral welkom om er geld naartoe te brengen, en niet om het er te halen.

Er is een groot verschil tussen alles maar weggeven en alles maar leegvreten. Als je wat ouder wordt en zelf voor je centen moet werken kom je er wel achter waar ik het over heb.
Oh is dat zo? want ik hoorde laatst een verhaal van een kennis die was naar Turkije geweest en die had een top vakantie. Turken waren aardig, hardstikke leuk allemaal. Hij werd zelfs nog uitgezwaait toen hij de taxi in ging. Hij was samen met een vriendin wezen slapen bij een familie in een boerderij. En geld hadden ze ook niet veel bij zich maar dat maakte niet uit vertelde hij want ze mochten gratis blijven logeren van die vader.
Maar ik wil niet zeggen dat alle Turken de alleraardigste mensen zijn. Er zullen vast wel een paar onaardige tussen zitten maar dat is toch in elke cultuur zo ?
iig, Ik denk dat er genoeg culturen zijn die net zo vriendelijk zijn als ons land. en het is echt niet zo dat alle buitenlanders hun handje ophouden ik ken genoeg buitenlanders die hard werken voor hun centen. Vaak is het zo dat de wat zwakkere mensen het niet alleen aankunnen en dat dus wel doen. Maar er zijn ook Nederlanders met een uitkering dus het komt niet alleen voor bij buitenlanders.
pi_75467603
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef denz09 het volgende:

[..]

Oh is dat zo? want ik hoorde laatst een verhaal van een kennis die was naar Turkije geweest en die had een top vakantie. Turken waren aardig, hardstikke leuk allemaal. Hij werd zelfs nog uitgezwaait toen hij de taxi in ging. Hij was samen met een vriendin wezen slapen bij een familie in een boerderij. En geld hadden ze ook niet veel bij zich maar dat maakte niet uit vertelde hij want ze mochten gratis blijven logeren van die vader.
Maar ik wil niet zeggen dat alle Turken de alleraardigste mensen zijn. Er zullen vast wel een paar onaardige tussen zitten maar dat is toch in elke cultuur zo ?
iig, Ik denk dat er genoeg culturen zijn die net zo vriendelijk zijn als ons land. en het is echt niet zo dat alle buitenlanders hun handje ophouden ik ken genoeg buitenlanders die hard werken voor hun centen. Vaak is het zo dat de wat zwakkere mensen het niet alleen aankunnen en dat dus wel doen. Maar er zijn ook Nederlanders met een uitkering dus het komt niet alleen voor bij buitenlanders.
Maak even je eigen topic aan en post daar verder. Dat is meteen een stuk hygienischer voor ons
  donderdag 10 december 2009 @ 00:43:35 #132
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75468688
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef Ethanolic het volgende:
Latina's
Deathlift or Die.
  donderdag 10 december 2009 @ 01:32:50 #133
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75469783
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik ben niet eens links, druif.
Dit was een reactie op stalins reactie op Muzz.
Helemaal niet voor jou bedoeld...

Overigens ben je wel links als maar wat, getuige je uitspraken hier.
Daarbovenop nog een relifundi.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  donderdag 10 december 2009 @ 01:34:26 #134
195140 skattebaut
pi_75469812
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar als ik eerlijk ben, ben ik dat racistische tuig het liefste kwijt. Dus laat maar een zooitje allochtonen binnen en schop de racisten het land uit. Dan gaat het meteen 100x beter in Nederland
Betaal je dan ook zelf hun uitkeringen?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  donderdag 10 december 2009 @ 02:13:22 #135
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_75470229
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Betaal je dan ook zelf hun uitkeringen?
Zoveel verschil zal dat niet maken met degenen die dan vertrekken.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_75470935
quote:
Op donderdag 10 december 2009 02:13 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Zoveel verschil zal dat niet maken met degenen die dan vertrekken.

Precies. En msschien met dat tuig weg uit Nederland kunnen ook allochtonen gewoon een baan krijgen zonder vanwege racistische gronden te worden afgewezen. Want dat dat gebeurt is een feit (vele malen onderzocht) en zou trouwens ieder weldenkend mens behoorlijk pissed maken. Dus oprotten met die racistische/discriminerende asocialen. Daar kan het land alleen maar beter van worden
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75471327
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Omdat Nederlanders daarvoor gewerkt hebben en nu aan allerlei vreemde handophouders wordt weggegeven.
Nederlanders hebben daar helemaal niet alleen voor gewerkt.

Ik ben ook geen fan van de scooterjeugd,maar je kan niet zeggen dat Nederlanders dit land rijk heeft gemaakt.
Natuurlijk,het waren wel de Nederlanders die aankwamen in Indonesië, maar uiteindelijk heeft de bevolking daar wel voor 1/3e van de rijksinkomsten gezorgd.

Veel mensen hadden weinig keus toen de Jappen kwamen omdat ze al redelijk Nederlands spraken en de cultuur al kende, dan is Nederland een logische vluchtroute.
The Pope? How many divisions has he got?
  donderdag 10 december 2009 @ 08:44:25 #138
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75471842
quote:
Op donderdag 10 december 2009 04:52 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Precies. En msschien met dat tuig weg uit Nederland kunnen ook allochtonen gewoon een baan krijgen zonder vanwege racistische gronden te worden afgewezen. Want dat dat gebeurt is een feit (vele malen onderzocht) en zou trouwens ieder weldenkend mens behoorlijk pissed maken. Dus oprotten met die racistische/discriminerende asocialen. Daar kan het land alleen maar beter van worden

Alsof die uitvreters nu ineens wel gaan werken in plaats van hun hand op te houden

De taal na drie generaties nog steeds niet spreken, een totaal andere arbeidsmoraal, de hoofddoek niet willen afdoen in een functie waarin dat aanstootgevend is, vrouwen de hand niet willen schudden... Allemaal pure vanuit een achterlijk geloof gerechtvaardigde onwil.

Nee dat zijn inderdaad de ideale werknemers
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 10 december 2009 @ 08:46:29 #139
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75471882
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:49 schreef J.Stalin het volgende:

[..]

Nederlanders hebben daar helemaal niet alleen voor gewerkt.

Ik ben ook geen fan van de scooterjeugd,maar je kan niet zeggen dat Nederlanders dit land rijk heeft gemaakt.
Natuurlijk,het waren wel de Nederlanders die aankwamen in Indonesië, maar uiteindelijk heeft de bevolking daar wel voor 1/3e van de rijksinkomsten gezorgd.

Veel mensen hadden weinig keus toen de Jappen kwamen omdat ze al redelijk Nederlands spraken en de cultuur al kende, dan is Nederland een logische vluchtroute.
Gast 1/3

Als je nou eens de economie van de mijnen in de na-oorlogse jaren neemt ja. Daar haal je misschien 30% van je economie uit. Maar een overzees landje met een stelletje lui dat op eigen initiatief niets doet?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_75474007
Waarom zou je dat ook doen dan? Het was ook meer om aan te geven dat het onzin is dat alleen Nederlanders hebben gewerkt voor Nederland.
The Pope? How many divisions has he got?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:41:44 #141
195140 skattebaut
pi_75474753
De bedrijven die ik van binnen ken zijn behoorlijk buitenlander-moe.
Dat wil zeggen, ze hebben zooo veel negatieve ervaringen opgedaan met de rare nukken leugens, agressie, etc van buitenlanders, dat ze kopschuw zijn geworden om iemand van die groep nog een kans te geven.
En dat is van mij uit gezien, door wat ik zelf allemaal heb meegemaakt, zeer begrijpelijk.

De meeste buitenlanders in NL willen ook helemaal geen deel uit maken van de arbeidsmarkt.
Maken alleen deel uit van hun eigen kringetje en doen hun ding (moskee, koffiehuis,thuis zitten, rommelmarkt)
De uitkering wordt ze nagedragen door NL idioten van het linkse type.
NL idioten van het normale type echter, moeten dit geld wel eerst effe bij elkaar werken...
Zeggen deze normale types daar wat van, worden ze ook nog als racisten etc te kijk gezet.

Moet niet gekker worden.
pi_75474796
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:41 schreef skattebaut het volgende:
De bedrijven die ik van binnen ken zijn behoorlijk buitenlander-moe.
Dat wil zeggen, ze hebben zooo veel negatieve ervaringen opgedaan met de rare nukken leugens, agressie, etc van buitenlanders, dat ze kopschuw zijn geworden om iemand van die groep nog een kans te geven.
En dat is van mij uit gezien, door wat ik zelf allemaal heb meegemaakt, zeer begrijpelijk.

De meeste buitenlanders in NL willen ook helemaal geen deel uit maken van de arbeidsmarkt.Maken alleen deel uit van hun eigen kringetje en doen hun ding (moskee, koffiehuis,thuis zitten, rommelmarkt)
De uitkering wordt ze nagedragen door NL idioten van het linkse type.
NL idioten van het normale type echter, moeten dit geld wel eerst effe bij elkaar werken...
Zeggen deze normale types daar wat van, worden ze ook nog als racisten etc te kijk gezet.

Moet niet gekker worden.
Heb je statistieken die deze bewering onderbouwen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 10 december 2009 @ 10:59:09 #143
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75475299
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef J.Stalin het volgende:
Waarom zou je dat ook doen dan? Het was ook meer om aan te geven dat het onzin is dat alleen Nederlanders hebben gewerkt voor Nederland.
Klopt, maar dat is zeker geen 1/3 zoals eerder werd gesteld.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:02:10 #144
195140 skattebaut
pi_75475395
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Kan geregeld worden: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2965-wm.htm

Voor oudere allochtonen is het nog erger, die hebben bijna allemaal een uitkering.

Kopie:
Uitkering
Eind 2001 had 59 procent van de niet-westerse
allochtonen van 55-64 jaar een bijstands-, arbeidsongeschiktheids-
of werkloosheidsuitkering, tegenover
29 procent van de autochtone mannen en vrouwen in
dezelfde leeftijdscategorie.
Vooral het aandeel van Turkse en Marokkaanse
mannen van 55-64 jaar met een uitkering is erg hoog:
85 procent van de Turkse mannen en 76 procent van
de Marokkaanse mannen had een uitkering
. Het
percentage autochtone mannen met een uitkering in
deze leeftijdscategorie lag met 34 procent beduidend
lager (CBS, 2003).

E.e.a komt uit dit rapport.
http://www.forum.nl/pdf/allochtoneouderen.pdf Blz. 6
  donderdag 10 december 2009 @ 11:03:42 #145
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75475442
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ach, daar is de eeuwige dooddoener weer Je hoeft geen statistieken te hebben om te zien hoe buitenlanders zich misdragen. Er zijn namelijk ook geen statistieken die jouw ongelijk bewijzen (die zijn er vast wel, maar zoek ze maar eens) dus lullen daarover heeft per definitie geen zin.

Het punt is dat ons gevoel dat we over buitenlanders hebben echt niet uit de lucht komt vallen. Dat is een resultaat van jarenlang waargenomen wangedrag. Ik stond vanochtend niet op met de gedachte "laat ik eens buitenlanders gaan haten".
pi_75475471
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Kan geregeld worden: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)009/2009-2965-wm.htm

Voor oudere allochtonen is het nog erger, die hebben bijna allemaal een uitkering.

Kopie:
Uitkering
Eind 2001 had 59 procent van de niet-westerse
allochtonen van 55-64 jaar een bijstands-, arbeidsongeschiktheids-
of werkloosheidsuitkering, tegenover
29 procent van de autochtone mannen en vrouwen in
dezelfde leeftijdscategorie.
Vooral het aandeel van Turkse en Marokkaanse
mannen van 55-64 jaar met een uitkering is erg hoog:
85 procent van de Turkse mannen en 76 procent van
de Marokkaanse mannen had een uitkering
. Het
percentage autochtone mannen met een uitkering in
deze leeftijdscategorie lag met 34 procent beduidend
lager (CBS, 2003).

E.e.a komt uit dit rapport.
http://www.forum.nl/pdf/allochtoneouderen.pdf
Je moet eens terug naar de basisschool denk ik.

Je hebt het erover dat een 'meerderheid van de buitenlanders niet werkt'. Volgens het CBS is 11% van de niet-westerse allochtonen werkloos.
Je weet hopelijk dat 11% geen meerderheid is he?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 10 december 2009 @ 11:06:19 #147
195140 skattebaut
pi_75475505
Het percentage is dus gewoon 85 en 76 %.
Dat is ook wat je overdag ziet in de steden, dan lopen die lui daar nl. allemaal vrolijk over straat te zwalken.
Man voorop, vrouw loopt er 10m achter met boodschappentassen vol.
pi_75475532
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:03 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ach, daar is de eeuwige dooddoener weer Je hoeft geen statistieken te hebben om te zien hoe buitenlanders zich misdragen. Er zijn namelijk ook geen statistieken die jouw ongelijk bewijzen (die zijn er vast wel, maar zoek ze maar eens) dus lullen daarover heeft per definitie geen zin.

Het punt is dat ons gevoel dat we over buitenlanders hebben echt niet uit de lucht komt vallen. Dat is een resultaat van jarenlang waargenomen wangedrag. Ik stond vanochtend niet op met de gedachte "laat ik eens buitenlanders gaan haten".
Zeg Einstein, ik ontken ook nergens dat er problemen zijn met allochtonen. Dat bevestig ik al in mijn OP.

De uitspraak van Skattebout dat de meerderheid van de allochtonen niet wilt werken is echter een volstrekt debiele bewering. Vandaar dat ik naar statistieken vroeg.
pi_75475563
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:06 schreef skattebaut het volgende:
Het percentage is dus gewoon 85 en 76 %.
Je bent echt behoorlijk dom he?

Dat percentage is voor 55-plussers. Van alle niet-westerse allochtonen is 11% werkeloos, en dat is VERRE van een meerderheid, zoals jij in je Wildersarchtige populistische uitspraken trachtte te beweren.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:08:35 #150
195140 skattebaut
pi_75475565
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je moet eens terug naar de basisschool denk ik.

Je hebt het erover dat een 'meerderheid van de buitenlanders niet werkt'. Volgens het CBS is 11% van de niet-westerse allochtonen werkloos.
Je weet hopelijk dat 11% geen meerderheid is he?
Ik heb je de uitkeringscijfers van de groepen turken en marokkanen ge-highlite.
Das 85 en 76%

Van jeugd deze groepen doet het op school, in het bedrijfsleven en overal elders in de maatschappij geen haar beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')