abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 maart 2000 @ 10:47:00 #1
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_253182
Kan iemand mij vertellen wat de lijst van nu is...en wie er dus in de "gevarenzone" zitten?
Ik snap het gewoon niet, Seki staat schijnbaar erg hoog op de site van De Bus zelf, maar als je hier bij Fok! stemt, moet hij er als eerste uit...Ik hoop dat Seki ook op de bank plaats moet nemen en dan maar hopen dat iedereen genoeg guts heeft om hem weg te stemmen..!
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  donderdag 16 maart 2000 @ 10:52:00 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_253183
mijn gevarenzone bestaat uit Seki, Tessa en Esmeralda (die eigenlijk een gedeelde plaats heeft met Willeke)

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_253184
Wie er zondag uit gaat?
Tessa en Willeke maken een goede kans, die stonden bij de tussenstanden op de laagste plaatsen, samen met Aziz.
Lijkt mij dan dat Aziz minder snel weggestemd wordt door zijn medepassagiers aangezien Tessa en Willeke een hoger irritantheidsgehalte hebben.
Ze zullen onderhand wel doodmoe in die bus zijn van het hoge schelle snerpstemmetje van Tessa en de bemoeizuchtige Willeke met haar dominante gedrag.

Seki staat bovenaan de lijst, dit tot zijn grote trots en daarmee vindt hij dat dit bewijst dat hij gelijk heeft en dat hij eerlijk is.
Wat betreft Tessa en Willeke heeft Seki ook inderdaad gelijk, deze dames spelen overduidelijk toneel, zijn camerageil en dromen van een carriere als ster.

Mij lijkt de keus deze keer niet zo moeilijk voor de bussagiers om te kiezen.

Freestyle
pi_253185
Wie gaat er maandag uit??

Ik ga meestal op donderdag vrijdag of zaterdag uit. Maar als jij graag op maandag uit wil, dan wil ik wel een keertje mee.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_253186
Ik hoop op een wonder:

Seki eruit!

Have fun!
  donderdag 16 maart 2000 @ 12:23:00 #6
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_253187
Sorry er wordt hier gezegd dat Willeke dominant aanwezig is???? Hoe is Seki dan aanwezig?? Willeke snapt ook nog steeds niet dat de wereld rond is, maar die Seki...als ik iemand agressief bedreigens en dominant vind is dat Seki wel!!
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_253188
quote:
op 03-16-2000 om 12:23 PM schreef Leonie het volgende:
Sorry er wordt hier gezegd dat Willeke dominant aanwezig is???? Hoe is Seki dan aanwezig?? Willeke snapt ook nog steeds niet dat de wereld rond is, maar die Seki...als ik iemand agressief bedreigens en dominant vind is dat Seki wel!!

Er stond geschreven: Willeke met haar dominante gedrag, dat ging niet over dominant aanwezig zijn.
Dat Seki ook dominant is hoor je mij niet ontkennen, maar Seki zorgt voor een beetje leven in de bus, terwijl Willeke zeurderig en irritant aanwezig is.
Zoals Willeke lopen er duizenden, daar is niets spannend aan, alleen maar voorspelbaar.
Seki daarintegen is een persoonlijkheid die nieuw is voor televisiekijkend Nederland en veel losmaakt bij de mensen.
We willen toch niet dat het saai gaat worden?

Freestyle
pi_253189
van mij mag esmeralda eruit....
die heeft werkelijk niets te melden...
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  donderdag 16 maart 2000 @ 13:24:00 #9
2646 webber
Enough already
pi_253190
De rest heeft wel wat te melden? Dan moet ik echt beter gaan opletten!
pi_253191
quote:
op 03-16-2000 om 11:34 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
Wie gaat er maandag uit??

Ik ga meestal op donderdag vrijdag of zaterdag uit.


Bij mis is het niet of maar EN...

maar van mij mogen Willeke en Tessa buiten gaan spelen.
Vooral tessa, met haar irri kutstem mag er uit. Wat een geschreeuw iedere keer als ze denkt dat haar onrecht aangedaan wordt.
Zoals toen ze wel een uur buitengesloten waren... IK BEN BIJNA ONDERKOELD...KWartier is leuk etc.. Geschreeuw om niks.. wat een Muts..

Tessa en sylvana weg dan word ik gelukkig..


pi_253192
van mij mag seki er wel uit want hij is echt bloedirritant met zijn overdominante gedrag door middel van schreeuwen en anderen de mond te snoeren met zij taalgebruik. wel vind ik het leuk dat er heel regelmatig conflicten zijn over de domste onderwerpen zoals haarlak en het buitensluiten van de vrouwen, dus als seki eruit gaat moeten we dat ook missen
Life is Short. Watch TV

  donderdag 16 maart 2000 @ 14:29:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_253193
Precies!

Willeke vertrekt maandag. Van mij mag ook uh AZIZ eruit.

pi_253194
http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=205549

hier kun je je mening kwijt in een poll
wie vertrekt er maandag

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 16 Maart 2000).]

pi_253195

Ik snap het gewoon niet, Seki staat schijnbaar erg hoog op de site van De Bus zelf, maar als je hier bij Fok! stemt, moet hij er als eerste uit...Ik hoop dat Seki ook op de bank plaats moet nemen en dan maar hopen dat iedereen genoeg guts heeft om hem weg te stemmen..!


Helemaal mee eens. Laat die clown tegen zijn bolle zoon gaan schreeuwen. Leuke opvoeding wordt dat.

Maarre... Bij voorspel moest je eerste stemmen voor wie je eruit wilde, toen stond seki ook bovenaan, en nu moet je stemmen voor wie het populairst is, is hij het ook... Of manipuleert er weer iemand wat?

Liever slapen dan werken
pi_253196
quote:
op 03-16-2000 om 10:47 AM schreef Leonie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de lijst van nu is...en wie er dus in de "gevarenzone" zitten?

Officieel staan in de gevarenzone: Willeke, Tessa en Aziz. Dat wil niet zeggen dat zij ook degenen zijn die maandag op de bank zitten. Dat is afhankelijk van wie er op dát moment laagste staan. Willeke en aziz zijn een goede gok, maar voor Tessa kan nog best iemand anders in de plaats komen.

Overigens zal de echte uitzetting ook werkelijk op maandag plaats vinden. dit keer doen ze het echt live, net zoals bij BB. De laatste twee keer is ze kennelijk door het vroegtijdig uitlekken van het nieuws niet goed bevallen

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 16 maart 2000 @ 21:24:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_253197
Jammer dat er maandag maar 1 uitgaat.
Het liefst zou ik een beetje schoon schip maken en er een flinke 'buslading' uitgooien.
Ik kan gewoon niet kiezen.

Als we willen blijven lachen (hahaha) moeten we zeker Aziz, Jop en Sjekkie nog ff in de bus houden. Wat een taalverrijking brengen deze heren!

Misschien Es nog ff houden voor het wettelijk vereiste muts-gehalte, en de rest kan er eigenlijk wel zo'n beetje uit.

  donderdag 16 maart 2000 @ 22:42:00 #17
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253198
Volgens de poll op de frontpage: http://www.fokzine.net/ vliegt Seki eruit

Maar dit is natuurlijk de mening van Fok!kers, hoe de rest van Nederland er over denkt, weet ik niet.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_253199
Ik hoop Willeke. Wat een nagemaakte!!
staat op mijn poll onderaan. Dus dááág!!
  vrijdag 17 maart 2000 @ 00:09:00 #19
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_253200
quote:
op 03-16-2000 om 01:09 PM schreef De Parasiet het volgende:
van mij mag esmeralda eruit....
die heeft werkelijk niets te melden...

Om Seki maar te citeren: "dat huppelmutsen-gedoe moet nu écht afgelopen zijn."
Helaas wordt ze waarschijnlijk echter -behalve door Seki- door niemand in de bus weggestemd.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_253201
ALJEBLIEFT HELP MIJ OM AZIZ DE BUS UIT TE STEMMEN, IK WORDT KOTSMISSELIJK VAN DAT ZWAKZINNIGE MACHOGEDRAG VAN HEM, IK ZET ZELFS SOMS EEN ANDERE ZENDER OP OMDAT IK DIE KOP EN STEM GEWOON NIET MEER ZIEN OF HOREN. DOODZONDE WANT IK VIND HET PROGRAMMA VERDER LEUK OM TE ZIEN.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 09:32:00 #21
272 R@b
No-nonsens
pi_253202
quote:
op 03-16-2000 om 10:42 PM schreef Ted het volgende:
Volgens de poll op de frontpage: http://www.fokzine.net/ vliegt Seki eruit

Maar dit is natuurlijk de mening van Fok!kers, hoe de rest van Nederland er over denkt, weet ik niet.


De vraagstelling bij de poll op de frontpage is verkeerd. Niet wij beslissen wie er uit gaat maar de bussers kiezen uit de 3 minst populaire degene die moet ophoepelen.

De vraag zou moeten zijn : Wie mag er absoluut De Bus niét verlaten. m.a.w wie is de populairste. Seki heeft veel voor en tegenstanders, en komt in de polls over wie moet wegwezen altijd op één, maar zo werkt de stemming bij SBS6 dus niet. (Slim gedaan)

In de poll op mijn site is de tussenstand na 2269 stemmers http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm

Wie mag NIET weggaan uit De Bus ?

Willeke (41) 1%
Esmeralda (209) 9%
Iwan (243) 10%
Antonette (201) 8%
Aziz (183) 8%
Jop (251) 11%
Böllent (306) 13%
Seki (618) 27%
Tessa (217) 9


Tessa, Aziz , Antonette , en Esmerlada maken een kans om op de bank te komen. Willeke is zo wie zo de klos

[Mijn voorspelling: Op de bank komen willeke, Aziz en Tessa. Volgens mij is Tessa dan de klos]


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 17:40:00 #22
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253203
Mijn voorspelling is: Aziz, Willeke en Tessa

Aziz gaat er dan uit...(men irriteert zich toch erg aan zijn gedrag, maar laat dit niet merken uit medelijden), en als excuses voor het nomineren zal, denk ik, worden gezegd, dat hij zich in de bus, vaak ongelukkig voelt (tjah, eigen schuld) en "ach, voor jou is het niet zo erg dat je eruit gaat, want dan kun je eindelijk je zoontje weer zien"

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

pi_253204
Het zullen hoogstwaarschijnlijk inderdaad Willeke, tessa en Azziz zijn. Ik denk alleen niet dat Azziz er uit gaat want Seki zal vermoedelijk niet stemmen op Azziz maar op een van de vrouwen, hetzelfde geldt voor Jop, het maatje van Azziz.
Omdat Antonette Jop niet voor het hoofd zal willen stoten, zal zij niet voor Azziz kiezen.
Ook te verwachten is dat Bullent niet zal stemmen op Azziz(heeft namelijk de meeste affiniteit met hem)
Blijven over Iwan en esmeralda, en alhoewel zij zullen stemmen op Azziz zullen die twee niet voldoende zijn.
Al met al: Willeke floept eruit
gratis en voor niet
pi_253205
Ze hebben wel een goede motivatie om op Aziz te stemmen hij mag dan immers zijn zoontje weer zien.......dus hoe sneller hoe beter.....
pi_253206
Toch een goede kans dat Aziz er uit gaat. De motivatie van de overige bussers zou toch zijn dat hij dan zijn zoontje kan zien enne..........hoe sneller hoe beter.......
Antonette zal toch wel de balen van hem hebben, dat gelul met jop dehele tijd
ook iwan en bullent hebben niet echt iets met hem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')