Haha, 4EBE kan vliegen en heeft een basisschool diploma.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar 2 maanden op gezeten.
Nadat ik 5 uur in de rij heb gestaan, omdat er iets mis was met mijn inschrijving en ik mezelf alleen tussen 12 en 1 's nachts in kon schrijven voor een minor vond ik het wel welletjes.
Ik mis soms de oude dagen dat we er 10 minuten voor nodig hadden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Jullie krijgen er in twee uur een hele SC doorheen?
Nee.quote:
Link plzquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat extreem debiel.![]()
Ik liet ook een briljante reactie achter in dat topic, moet ik zeggen.
Dat kan nu ook. Moeten we alleen spammen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mis soms de oude dagen dat we er 10 minuten voor nodig hadden.
WD is geïntimideerd door een groep moslims en is bang om door de groep uitgewoond te worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
Dat mag je in je uppie doen Fas.Ik pas deze kankerhard.
Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan nu ook. Moeten we alleen spammen.
Ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mis soms de oude dagen dat we er 10 minuten voor nodig hadden.
Wie heeft er niet een basisschooldiploma?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, 4EBE kan vliegen en heeft een basisschool diploma.
Nee, ik werd van het weekend nageroepen door een stel volwassen mannen. Leeftijdscategorie: 25 t/m 35 jaar. Er was er maar 1 aantrekkelijk. De rest was kankerlelijk en dronken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WD is geïntimideerd door een groep moslims en is bang om door de groep uitgewoond te worden.
Jawel, faalhaas.quote:
Je hebt het over je neukpartij van gisteren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookhet ging zo snel dat ik er vaak niets van snapte, heerlijke tijden.
Kees.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie heeft er niet een basisschooldiploma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |