abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75428980
Ik lees hier en daar in KLB steeds vaker het begrip 'in je kont plassen'. Nu ben ik niet echt een newbie meer op dit populaire forum, maar waar komt dat vandaan en vooral....waarom is het leuk?

Klacht: niet weten wat het begrip 'in je kont plassen' inhoudt en waarom het leuk is

Ik reken op jullie.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75429008
Laat je eens in je kont plassen, misschien dat je er dan achter komt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75429011
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_75429024
Volgens mij begon Penisbaard ermee. Daarom is het leuk.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_75429052
Overigens ben ik dik teleurgesteld in dit topic, ik verwachtte een smakelijk topic over explosieve waterdunne diarree
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:01:20 #6
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75429069
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens ben ik dik teleurgesteld in dit topic, ik verwachtte een smakelijk topic over explosieve waterdunne diarree
Dat had ik ook verwacht. Weet wel nog niet waarom ik evengoed geklikt heb.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75429075
Kontplassen?

Neem aan dat je een leuter in je kont neemt, en dat degene je gehele kontgat volpist...

Ben ik goed op weg?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_75429087
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat had ik ook verwacht. Weet wel nog niet waarom ik evengoed geklikt heb.
Het staat hoe dan ook nu in je actieve topics.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:02:23 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_75429104
Nee, geen aandacht aan geven.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')