HSG-Bomberquote:
Ja, want je speakers moeten inbranden!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef switchboy het volgende:
Maar geluid klinkt echt beter als je gouden kabels gebruikt die door elfjes bij maanlicht zijn gemaakt!![]()
En je moet ook je speakers eerst 24 uur in laten spelen. En geen enkel ander apparaat op die stoppengroep zetten.
Je zou perfect passen in die fucking dierentuin.quote:
wow!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
Audiofielen... wat een falers
[ afbeelding ]
Alweer. Heb je die zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ding... stiekem... wel mooi...quote:
En als je door je oogharen kijkt is het precies dequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vind dat ding... stiekem... wel mooi...
Ja! Jij zit daar ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef PeZu het volgende:
zonder op de topics te klikken gok ik dat het om gehakt mods gaat_!
ik kom daar niet meer man, kurk en lijnzaad olie in je apparatuur flikkeren en zeggen dat het helptquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja! Jij zit daar ook?
Ik bedoel, het moet toch een grote practical joke zijn of zo... toch?
Haha wat vetquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
jawohl, nu wil ik mijn ego even boosten
het is zo grappig, als ik het.quote:
Boks. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom daar niet meer man, kurk en lijnzaad olie in je apparatuur flikkeren en zeggen dat het helpt_!
Dat zie je toch ook wel zonder door je oogharen heen te kijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En als je door je oogharen kijkt is het precies de!
Respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |