Heldquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Op Fok! uit gaan zitten janken.
Volgende keer dat ze bellen, heel hard gillen: ALS JE NOG EENS BELT STA IK MORGEN VOOR JE DEUR
(Ik heb het een keer gedaan, ben daarna nooit meer gebeld door zulke bedrijven)
Heldquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Volgende keer dat ze bellen, heel hard gillen: ALS JE NOG EENS BELT STA IK MORGEN VOOR JE DEUR
Niet als je dan vervolgens weer een enquete invult. Dan geef je die callcenters het recht om jouw lastig te vallen.quote:
Ja, ik denk dat zo'n telemarketeer dan echt ontzettend bang wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Daarna was het serieus wel meteen over. Misschien sta ik nu op een soort van 'zwarte lijst'quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat zo'n telemarketeer dan echt ontzettend bang wordt
en toen moest je zeker eerst een kopje kamille thee drinken om bij te komen van alle commotiequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Alsof je het kunt waarmaken...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarna was het serieus wel meteen over. Misschien sta ik nu op een soort van 'zwarte lijst'
Sigmund666: Telefoon 06-12345678 Op zwarte lijst sinds 26-6-09. Reden: Komt ons thuis opzoeken als we hem nog een keer bellen. Geen bezoek met positieve doeleinden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:08 schreef Sakura het volgende:
Gewoon vragen naar de naam van de persoon en het bedrijf waarvoor ze werkt omdat je ze gaat aangeven omdat je op het bel-me-niet register staat.
Bellen ze nooit meer, en het spaart jouw de moeite om je op het bel-me-niet register te registeren (en WEER ergens geregistreerd te staan)
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat zo'n telemarketeer dan echt ontzettend bang wordt
Zwarte lijst, echt hé?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daarna was het serieus wel meteen over. Misschien sta ik nu op een soort van 'zwarte lijst'
Sigmund666: Telefoon 06-12345678 Op zwarte lijst sinds 26-6-09. Reden: Komt ons thuis opzoeken als we hem nog een keer bellen. Geen bezoek met positieve doeleinden.
Haha. Jij werkt op een helpdeskquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Zwarte lijst, echt hé?Wat een kneus. Heb je ook maar enigzins een idee hoe het werkt bij callcenters, of wat? Er zijn geen zwarte lijsten, er worden zo vaak dingen tegen ons geroepen waar wij dan vervolgens hard om lachen en je als 'voicemail' noteren, puur zodat je de volgende dag weer wordt terug gebeld en we weer kunnen lachen. Daarbij bellen we altijd anoniem, dus je zult ons nooit kunnen opzoeken om 'onze kop van onze romp te trekken'. En we zijn bijna altijd externe callcenters bellend vanuit een opdrachtgever. Dus als je bij bvb UPC aanklopt, tref je ons daar echt niet aan.
Mensen die denken dat ze telemarketeers ermee hebben door te schelden, vraagspelletjes aan te gaan, ons in de wacht te zetten of bedreigen. Priceless.
Het betaald uitstekend, is flexibel en ons team bestaat enkel uit HBO en WO studenten. Ontzettend gezellige groep. En mensen zoals jij zijn de cherry on top.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Haha. Jij werkt op een helpdesk
Allemaal van die sneue, arrogante mensen. "Ja, hoe komt u aan mijn nummer?"
"Dat mogen wij niet zeggen meneer!"
Teringlijers!
Je bent nog trots ook op je pauperbaantjequote:Op dinsdag 8 december 2009 23:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het betaald uitstekend, is flexibel en ons team bestaat enkel uit HBO en WO studenten. Ontzettend gezellige groep. En mensen zoals jij zijn de cherry on top.
Hoe is het met je musculus gluteus maximus dezer dagen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:38 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het betaald uitstekend, is flexibel en ons team bestaat enkel uit HBO en WO studenten. Ontzettend gezellige groep. En mensen zoals jij zijn de cherry on top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |