kan wat mij betreft prima, een persoon meer of minder is ook niet erg om zelfs op de dag zelf nog door te geven lijkt me...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Wat me er wel aan herinnert: als het plan is uit eten te gaan na DTH op 9 januari wil ik daar voor mezelf een héél groot voorbehoud bijzetten. Jullie zijn allemaal schatten maar als ik een flinke tijd in een kippenhok heb gezeten vind ik het meestal wel genoeg. Bij zo'n etentje is het ook niet mogelijk even de rust op te zoeken als ik die nodig denk te hebben
Mn beste vrienden hebben twee teefjes , we spreken gewoon niet af als ze loops zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je nou graag vaak met andermans hondjes gaat wandelen ook, of je hond lekker af en toe los laat rennen op het strand? Hoe voorkomen je dan dat ie bovenop een ander kruipt? (Om maar eens wat te noemen).
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
*gaat cervelaatworst brengen naar de nonnen in de stad voor mooi weer*
(met de kermis werkt dat ook)
May is anderhalf en Rosa een jaar ouderquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! May is nu een jaar oud dacht ik. Hooguit twee (vergis me altijd met Rosa).
Wat is nou precies de bedoeling de 9e? Ik ben er de afgelopen week vrijwel niet geweest, dus heb niet alles meegekregen..Of kan ik dat ook in de wiki lezen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kan wat mij betreft prima, een persoon meer of minder is ook niet erg om zelfs op de dag zelf nog door te geven lijkt me...
en aangezien ik echt een kip zonder kop ben qua praten [/zelfkennis] zal ik een beetje uit je buurt blijven de 9e...![]()
Neeeeeee, ben jij er ook al zo eentje?quote:
Zeg Cat..wil je dat zo ook eff doen? Morgen worden onze kozijnen vervangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jij fijn vindt. Bij DTH kun je op zich ook wel de rust opzoeken hor. Zeker de buitenterreinen zijn groot genoeg om je met een kat/hond of 15 terug te trekken.
*gaat cervelaatworst brengen naar de nonnen in de stad voor mooi weer*
(met de kermis werkt dat ook)
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
May is anderhalf en Rosa een jaar ouder
Je gaat me nog wel bedanken als het de 9e mooi weer is!quote:
Wacht, ik plak het lijstje nog evenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat is nou precies de bedoeling de 9e? Ik ben er de afgelopen week vrijwel niet geweest, dus heb niet alles meegekregen..Of kan ik dat ook in de wiki lezen?
en wat, wat WAT doen die nonnen met eierenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, ben jij er ook al zo eentje?
Vriendin van me uit Brugge gaat echt voor elke gelegenheid met eieren naar de nonnetjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je gaat me nog wel bedanken als het de 9e mooi weer is!
Wihihihihi, Satsu ligt weer in zijn tentje (onder mijn benen + dekentje) en ik zit scheetjes te laten.Hij houdt nog dapper vol.
![]()
Ik heb al een mooi-weer-dans gedaan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihihi, Satsu ligt weer in zijn tentje (onder mijn benen + dekentje) en ik zit scheetjes te laten.Hij houdt nog dapper vol.
![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, ben jij er ook al zo eentje?
Vriendin van me uit Brugge gaat echt voor elke gelegenheid met eieren naar de nonnetjes![]()
![]()
Als je effe een worst deze kant uitgooit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg Cat..wil je dat zo ook eff doen? Morgen worden onze kozijnen vervangen
Cat, je bent een daaaaaaaaaaaaaaame, die doen dat nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*proest*quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat, wat WAT doen die nonnen met eierenen een cervelaatworst
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, wacht, mijn scheetjes ruiken naar rozeblaadjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat, je bent een daaaaaaaaaaaaaaame, die doen dat niet
* kelder opentrekt.... unox ook goed???quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je effe een worst deze kant uitgooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |