Auto..quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef RacerDKB het volgende:
30 minuten lopend? Met de fiets? Vliegtuig?
Bebouwde kom, dus 50 km/uur. 25 km rondom je huisje en done.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
ZIjn een passer en een kaart niet voldoende?
Niet in de spits.. gewoon uitgaan van gemiddelde snelheid op de wegen zoals vele navigatiesystemen ook werken.quote:
Denk je dat goed, ik haat het eens met hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Asgard het volgende:
Het zou wel mogelijk moeten zijn, je hebt een routeplanner in Google Maps die ook aangeeft hoelang de ritten ong. duren, dus als het gewoon elke "rit" rond dat punt kiest met een eindpunt van 30 min, dan kom je er wel.
Maar ik denk niet dat iemand al zoiets heeft gemaakt
Wat ben je van plan? Waar moet je 30min. weg zijn?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:35 schreef Lanoitan het volgende:
Kent iemand een website/software waarmee je een soort cirkel kunt weergeven rondom een bepaald punt waarvan de reistijd van de buitenkant van die cirkel naar het centrale punt bijvoorbeeld 30 minuten is? Dit dus op een kaart als google maps oid.
Dat is precies waar ik naar op zoek ben ja. En volgens mij heb ik weleens kaartjes gezien waarop zo'n soort cirkel weergeven is maar misschien dat deze handmatig zijn gemaakt... Maar het moet in principe voor zo'n planner als google maps vrij makkelijk te berekenen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Asgard het volgende:
Het zou wel mogelijk moeten zijn, je hebt een routeplanner in Google Maps die ook aangeeft hoelang de ritten ong. duren, dus als het gewoon elke "rit" rond dat punt kiest met een eindpunt van 30 min, dan kom je er wel.
Maar ik denk niet dat iemand al zoiets heeft gemaakt
Dat zal geen cirkel worden dan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef Lanoitan het volgende:
Het is de bedoeling dat vanaf elk punt op de buitenrand van de "cirkel" de rijafstand 30 minuten is. In de buurt van een snelweg is deze afstand in km uiteraard veel verder dan naar plaatsen waar alleen via 80/50km wegen te komen is. De "cirkel" zal denk ik ook meer stervormig worden.
Dat bedoelt TS niet, maar leuk geprobeerd!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef ytram het volgende:
Bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
www.map24.nl
Je kan dan wel geen gegevens invoeren, maar als je ongeveer weet hoe snel je een bepaalde afstand aflegt van bijvoorbeeld adres 1 naar adres 2 kan je die afstand meten en zie je meteen wat er nog meer in die cirkel valt. Hierdoor kan je ongeveer inschatten hoeveel tijd je kwijt bent. Wil je het exact weten, dan zou je op verschillende moment moeten gaan meten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |