Vraagje Niels: klopt het dat het geluid een beetje fluctueert? Of ligt dit toevallig aan mij. Ik heb het idee dat het volume van de nummers heel erg schommelt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha tnx voor de positieve reacties iedereenIk had gisteren een feestje dus zie nu pas dat er zoveel gezeik was met megaupload. Zal zo bij lsdb wel een extra downloadlink toe voegen. Ik heb btw ook een fout in de tracklist gemaakt. Showtek - we speak music zit nog voor KYHU
Ik heb er zelf eerlijk gezegd geen problemen mee? Heb vrijwel alleen webjes gebruikt om in ieder geval die volumewisselingen door kwaliteitsverschil WEB-Vinyl te voorkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef CrustyClown het volgende:
Vraagje Niels: klopt het dat het geluid een beetje fluctueert? Of ligt dit toevallig aan mij. Ik heb het idee dat het volume van de nummers heel erg schommelt..
Ben benieuwd wat je van B2BW vind.. Weet dat je daar een grote fan van bent maar heb hem behoorlijk in de blender gegooid met Proud to be Loudquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus heb in het weekend pas kans om ze te luisteren
Idemquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef 16meter het volgende:
NLS Jaarmix![]()
Nu alweer luisteren, biertje erbij.. WEEKEND
Tja en er zijn mensen die zelfs 6 dagen in de week werken, maar morgenmiddag gelukkig weekend!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef 16meter het volgende:
NLS Jaarmix![]()
Nu ff luisteren, biertje erbij.. WEEKEND
Pijnlijk... Gaat t nog met je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:en ja hoor, zojuist The World is Mine voorbij zien komen op TMF
Als meer mensen daardoor hardstyle gaan luisteren, prima tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:
en ja hoor, zojuist The World is Mine voorbij zien komen op TMF
Het probleem is dat als het op TMF komt, het de verkeerde mensen aantrektquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Als meer mensen daardoor hardstyle gaan luisteren, prima toch
zelfde geldt voor NLS met z´n jaarmix.quote:
FOK!kers gaan los ... met 'n beetje gay-actie going on links van onsquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pijnlijk... Gaat t nog met je?
Heb je de foto's van Club Hard al gezien?
Net zoals met jump? Maar dat is toch niet ergquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het probleem is dat als het op TMF komt, het de verkeerde mensen aantrekt
w000t, is die grootste kerel die zo angstaanjagend kijkt Koepertquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:46 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers gaan los ... met 'n beetje gay-actie going on links van ons![]()
En kweet niet oft een goede zaak is dat er meer mensen naar HS gaan luisteren:
More people equals more money ... en zoals Biggie al ooit eens zei: "more money - more problems"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |