quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Het heeft ff geduurd en het viel zoals gewoonlijk niet altijd mee maar kan nu met volle tevredenheid zeggen dat mn hardstyle-overzicht van 2009 af is![]()
[..]
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpVoor iedereen die geinteresseerd is, de downloadlink verschijnt zo in het bekende kanaal en op LSDB.
Via PMquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Beach het volgende:
Het bekende kanaal?
Ik wil ook wel luisteren.
staat ook op lsdb.nlquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Beach het volgende:
Het bekende kanaal?
Ik wil ook wel luisteren.
luxe is dat koepert,quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Koepert het volgende:
Ik baal dat ik maar n kwartier van stage af woon.. Hoor ik zo weinig van die NLS-mix.. t is weer n pareltje..
Heb je deels wel een punt.. Ik opteerde ook meer voor een half uur oidquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
luxe is dat koepert,
anderhalf uur onderweg is ook niet alles, kun je em op de heen EN terugweg helemaal luisteren, ben je na een week ook klaar:P
AVIO heeft het gewoon weer gedaan hoor
haha tnx voor de positieve reacties iedereenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Koepert het volgende:
Ik baal dat ik maar n kwartier van stage af woon.. Hoor ik zo weinig van die NLS-mix.. t is weer n pareltje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |