Vaag probleem idd.. Opera niet, Seamonkey wel, Chrome niet.. Vrumdquote:Op donderdag 10 december 2009 18:57 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm blijkt dat ie et in opera niet doet :/
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
in ie doet iet wel gewoon
edit: oeh begin is al lekker hoor
iemand zin om cue's te maken ?:) of om mij een handig programmatje te geven
Wat deze filosoof zegt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar ik ben het er niet mee eens. Het is, zoals mensen daar zeggen, een beetje schuin contrast. Ik ben ook blij wat ik heb, maar dat geeft geen reden dat ik niet mag klagen als iets niet goed is.
Een zwerver zal ook gaan klagen als hij een ander biertje krijgt aangeboden en niet naar zijn zin is.
NLS jaarmixquote:The file you are trying to access is temporarily unavailable.
Het liefste iets wat met Hardstyle te maken had.. Helaas is de youtubeversie van Forever Young bijv met geluiden erbij. Anders zat ik misschien aan de break van Live The Moment te denken die HQ op Soundcloud staat (niet als download, maar goed)quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Moet het perse hardstyle zijn? Anders het begin van die lange versie van Forgotten Moments.
Ze draaien echt ipv een cdtje afspelen met een mix?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Treces het volgende:
Nou ga ik zaterdag naar DBSTF en Deepack, maar wat houdt het eigenlijk in godsnaam in als iets "LIVE" is? Het is toch altijd Live?
In een liveset uitsluitend eigen producties.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Treces het volgende:
Nou ga ik zaterdag naar DBSTF en Deepack, maar wat houdt het eigenlijk in godsnaam in als iets "LIVE" is? Het is toch altijd Live?
Wat effectjes er doorheen gooien iddquote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef T_Killer het volgende:
Ja en live betekent ook dat ze vaak met een laptop/keyboard/andere hardware wat edits/extra's maken.
Bij DBSTF is er niet zo veel extra's live hoor. Hoogstens hoor je nog even 3x Guess Who's Back erdoorheen..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef T_Killer het volgende:
Ja en live betekent ook dat ze vaak met een laptop/keyboard/andere hardware wat edits/extra's maken.
Een normale set is geen mix op cd afspelen maar gewoon cds/vinyls een set mixen
Het "klassiek" gezang uit de Qlimax anthem van dit jaar? Weet niet of je dat er makkelijk en 'clean' uit kunt halen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het liefste iets wat met Hardstyle te maken had.. Helaas is de youtubeversie van Forever Young bijv met geluiden erbij. Anders zat ik misschien aan de break van Live The Moment te denken die HQ op Soundcloud staat (niet als download, maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |