Dit dus... En dat geeft tegenwoordig volgens sommige mensen een leuk effect op bepaalde stemmen, waardoor het vervormd klinkt enzo... Ik vind het lelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat Rihanna en alle popsterretjes ook gebruiken: de PC zorgt ervoor dat je automatisch precies de goeie toon aanslaat. Zo kunnen mensen die eigenlijk niet kunnen zingen op de PC ineens heel mooi zingen.
Luister maar eens naar Black Eyed Peas live, dan weet je wat ik bedoel (dat nummer van I Gotta Feeling is het goed te horen, luister maar naar die uithaal Tonight's gonna be a good ni-i-i-ight, met name de tweede is te lelijk).
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat Rihanna en alle popsterretjes ook gebruiken: de PC zorgt ervoor dat je automatisch precies de goeie toon aanslaat. Zo kunnen mensen die eigenlijk niet kunnen zingen op de PC ineens heel mooi zingen.
Luister maar eens naar Black Eyed Peas live, dan weet je wat ik bedoel (dat nummer van I Gotta Feeling is het goed te horen, luister maar naar die uithaal Tonight's gonna be a good ni-i-i-ight, met name de tweede is te lelijk).
dus als ik het goed begrijp is met autotune alle zang op 1 bepaalde toonhoogte?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:38 schreef T-Force het volgende:
Autotune is de manier waarop de vocalen zijn verwerkt in heel veel AVIO platen!
De tonen worden automatisch bijgesteld in dat programma, zodat er geen "overgangen" zijn tussen verschillende noten.
Daft Punk maakt op die manier ook al hun platen. En ik vind het heerlijk
Hier een grappig filmpje met behulp van autotune:
Zo ongeveer. Hij zorgt ervoor dat je altijd de goede toonhoogte pakt op de plaat. Je kunt het bij wijze van inspreken, als je maar goed timed (al kan dat met een beetje sleutelwerk ook wel aangepast worden hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dus als ik het goed begrijp is met autotune alle zang op 1 bepaalde toonhoogte?
Totaal mee eens, kan er echt niet warm van worden en irriteer me echt aan de autotune.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
Hoor net pas B-leaf / Feel Good van Alphaverb....
Damn wat een kutplaten... Dacht dat inmiddels de autotune hype wel weer voorbij was
Het blijft totaal niet mijn stijl
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpquote:NLS04 – Best of 2009, The Megamix
01. V.A. – Tribute to the year 2009 ( NLS04’ Mash –up)
02. Zatox & Activator - Oxygen
03. Josh & Wesz – Like Thiz
04. The Prophet - Recession
05. DJ Duro & The Prophet – Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
06. The Pitcher – Another Day in my Life
07. Project One – Rate Reducer ( Headhunterz Remix)
08. Crypsis - Tuatara
09. Williams Syndrome - Secrets
10. Wildstylez – K.Y.H.U ( Noisecontrollers Remix)
11. Wildstylez – Push that Feeling
12. DJ Zany – Maximum Force
13. D-Block & S-Te-Fan – Music Made Addict
14. Biowapon – Move your Body
15. Deepack vs D-Block & S-Te-Fan – Rock Diz
16. Project One – Numbers (Wildstylez Remix)
17. Tatanka & Zatox - Gangsta
18. Alphaverb – Got it (Unorginal mix)
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
21. Tatact – Taaac! (Renato mix)
22. Crypsis ft. Sasha F – Get Hit
23. Noisecontrollers – Attack again
24. Wildstylez – Music or Noize
25. Deepack vs. D-Block & S-Te-Fan – In Other Wordz
26. Pavo - Communicate
27. Frontliner - Greenhouse
28. DJ Phil Ty – A Kay A ( Straight On mix)
29. Wildstylez – Single Sound
30. A-Lusion – Too Close
31. Frontliner – The First Cut
32. Noisecontrollers - Confucius
33. DJ Ezteq – Fuck You Up
34. Psyko Punkz – 2 Follow
35. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
36. Headhunterz – The Saifam Mashup
37. Wildstylez – The Phantom Beat
38. Ivan Carsten – You Try To Play Me
39. DJ Zany & DV8 – Scrambled pt. 1
40. The R3bels & Zatox - Choir
41. Tat & Zat – Proud to be Loud
42. Wild Motherfuckers – B2BW ( Wild Mix)
43. Noisecontrollers – Surge of Power
44. Ran-D – Living For The Moment
45. Noisecontrollers – Samara
46. Alpha Twins - Unleashed
47. DJ Zatox - Vintage
48. D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz
49. Donkey Rollers - Innocent
50. Digital Punk & Profyler – Rock The Party
50 nummers in 80 minuten?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Het heeft ff geduurd en het viel zoals gewoonlijk niet altijd mee maar kan nu met volle tevredenheid zeggen dat mn hardstyle-overzicht van 2009 af is![]()
[..]
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpVoor iedereen die geinteresseerd is, de downloadlink verschijnt zo in het bekende kanaal en op LSDB.
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Het heeft ff geduurd en het viel zoals gewoonlijk niet altijd mee maar kan nu met volle tevredenheid zeggen dat mn hardstyle-overzicht van 2009 af is![]()
[..]
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpVoor iedereen die geinteresseerd is, de downloadlink verschijnt zo in het bekende kanaal en op LSDB.
Lekker hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nee 50 nrs in 2 uur..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
50 nummers in 80 minuten?of is dit niet je inzendig voor de jaarmix-competitie?
Ben nog maar net begonnen maar het klinkt alweer topquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |