abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 10:48:35 #26
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_75437571
Die B-Leaf van alphaverb is ook weer vet zeg
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_75437626
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Sethje het volgende:
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 9 december 2009 @ 10:50:13 #28
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_75437628
tvp
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_75437783
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijk
alleen die melodie al
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 9 december 2009 @ 10:59:32 #30
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_75437980
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

alleen die melodie al

Quote je nou jezelf...

Ik denk dat vele artiesten idd richting fusion gaan en dat de structuur van Fusion stevig op de schop gaat...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_75438052
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Quote je nou jezelf...

Ik denk dat vele artiesten idd richting fusion gaan en dat de structuur van Fusion stevig op de schop gaat...
zie het inderdaad ook wel gebeuren dat Fusion nu een lading aan sublabels krijgt

en ik moest mezelf ff quoten om wat toe te voegen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75438452
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Quote je nou jezelf...

De geruchten gaan dus voor 2 sublabels. Maar goed. We gaan het allemaal zien.
Mixes onder de naam Khadber
pi_75438492
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Sethje het volgende:
Heel die vinyl is gewoon te awesome voor woorden. Ook goed dat er een instrumentale versie van Otherside is, zodat de mensen die de vocal te cheesy vinden hem ook gewoon kunnen luisteren. Persoonlijk vind ik die vocals gewoon heerlijk, fijn weer met die daft-punk-autotune-style

en als ik Feel good (Gentalica Remix) hoor met die 2de climax Zoooo fucking kippevel, eerst die vocal: Partynation...HERE WE GO AGAIN En dan die gruwelijk mooie melodie met die "ah" geluidjes!

Ik zou over deze release wel 2 a4tjes vol kunnen schrijven.

Maar waaaaar blijft dikke bleek ?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:22:18 #34
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_75438832
vanavond ff die alphaverb luisteren
net die nc-zany diffusion geluisterd, god wat is dat toch een perfecte mix die 3 heren bij elkaar
heerlijk duister en hard zelfde voor paranoid, ook erge track, kan nog niet kiezen welke ik beter vind
Atmozfears - Trick Or Treat vind ik niet zo super, wel geinig

ondertussen stroomt bartman's jaarmixje binnen:)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_75442024
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef ElDani het volgende:

&

Bekijk deze YouTube-video

Komt nog 3e plaat bij: Diavoli, word denk ik later geupload.

Lekker hoor! Vind alleen Diffusion beter dan Paranoid.
Maar wanneer gaan we die plaat zien? Want het begint wel flink op te hopen nu. Hopen dat er gauw sublabels komen (er schijnen er 2 te komen).
ik vind Diffusion ook ietsje beter dan Paranoid, maar beide prima te doen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_75443041
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef Sc0tTy het volgende:
vanavond ff die alphaverb luisteren
net die nc-zany diffusion geluisterd, god wat is dat toch een perfecte mix die 3 heren bij elkaar
heerlijk duister en hard zelfde voor paranoid, ook erge track, kan nog niet kiezen welke ik beter vind
Atmozfears - Trick Or Treat vind ik niet zo super, wel geinig

ondertussen stroomt bartman's jaarmixje binnen:)
Linkje?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75443962
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Linkje?
Mag alleen via PM, anders word Rip heeeeeeeeel boos op ons
Bartman zal hem denk nog wel keer doorsturen
Partyagenda;
Outdated....
pi_75446569
lichtjes offtopic:

Ik zit naar die persconferentie te kijken van wat dat strandfeest.. Wat die gasten allemaal uitkramen en hoe het er uit ziet.. Ik hoop het nooit mee te maken zeg! Alleen maar kankerjoden naar de politie schelden etcetera.. En nog veel meer teksten waarvan je je afvraagt hoe dom die gasten wel niet zijn.
Nou weet ik dat dit op een hardstylefeest niet al te snel zal gebeuren, maar echt als je die gasten ziet vraag je jezel echt af wat die mensen bezielt.
Mixes onder de naam Khadber
pi_75448662
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef ElDani het volgende:

&

Bekijk deze YouTube-video

Komt nog 3e plaat bij: Diavoli, word denk ik later geupload.

Lekker hoor! Vind alleen Diffusion beter dan Paranoid.
Maar wanneer gaan we die plaat zien? Want het begint wel flink op te hopen nu. Hopen dat er gauw sublabels komen (er schijnen er 2 te komen).
Diffusion, vind ik goed . Maar de mid is gewoon bagger. De in- en outro zijn

En parnoid is gewoon zeker na het luisteren van de set van NC.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_75449049
ik luisterde net A Complex Situation van Wildstylez op JouwBuis en hoorde hem afgelopen vrijdag ook op Quake Dance; wat is dat toch een dikke plaat

"It's About Time"
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 9 december 2009 @ 17:05:41 #41
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75451592
Wat me nu pas opvalt Mijn Ava is echt substantieel groter dan die van de rest Leiphoofd..

Complex Situation is idd dikke plaat.. NC & Zany's zijn ook zeer zeker
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75451783
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

alleen die melodie al
Lekker zomers plaatje inderdaad. Helaas alleen niet gehoord deze zomer, behalve op een lokaal festival hiero waar Alphaverb draaide.

A complex situation De onbetwiste nr. 1 producer van Scantraxx, die wilde stijlenzzzz. Hij weet altijd een sterke lead te combineren met een nog vettere 2e climax. Al doet Frontliner het ook niet onaardig de laatste tijd.

[ Bericht 10% gewijzigd door 16meter op 09-12-2009 17:19:33 ]
  donderdag 10 december 2009 @ 00:29:40 #43
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_75468268
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef 16meter het volgende:
Al doet Frontliner het ook niet onaardig de laatste tijd.
Met First cut & Greenhouse heeft ie idd echt superdikke platen afgeleverd
  donderdag 10 december 2009 @ 01:28:42 #44
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_75469719
daar bennen we weer..
wat een fijne plaatjes allemaal zo tegen het einde van het jaar
The only limit is your own imagination
  donderdag 10 december 2009 @ 01:40:45 #45
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_75469908
Meh meh meh....
Zidde ik gewoon wa meer op school, hedde ik gewoon al 2 bladzij gemist of wa!
Doarom ploats ik ma gewoen een tvp hè!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 10 december 2009 @ 03:28:51 #46
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_75470630
tvp

@ NLS, kom niet naar colege morgen, pas smiddags voor die opdracht denkik
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_75471701
mooie column, geplaatst op PF:
quote:
Verwend?
door Q-Daphne, gepubliceerd op woensdag 9 december 2009, 2353x bekeken

Gisteren was weer zo’n dag. Ik was net klaar met winkelen en het begint te regenen. Nou ja, geen probleem toch? Bel ik gewoon even een taxi. Eenmaal in de taxi doe ik de oordopjes van mijn spiksplinternieuwe ipod in. Even een nummer uitkiezen valt niet mee; tussen al die duizenden nummers kan ik mijn favoriete nummer niet vinden. Na een tijdje gezocht te hebben zet ik een andere goede track op.

Ritmisch beweegt mijn hoofd mee op het dreunen van de bass. Eenmaal thuis aangekomen betaal ik de taxichauffeur. Ik doe de sleutel in het slot en de rolluiken gaan automatisch omhoog. Ik loop naar binnen en geef de katten wat te eten. Ga op de bank liggen, doe de beamer aan en zet een willekeurige zender op. Heerlijk, lekker lui zijn. Na een half uurtje gaat de deurbel, ik doe open. En net op het moment dat ik wou zeggen “ik koop niets aan de deur”, zie ik een klein ventje van een jaar of 10 staan met zijn moeder, helemaal doorweekt van de regen. Of ik wat geld over had voor het diabetis fonds? In mijn goede bui nodig ik ze binnen uit om even op te warmen en voor een kopje thee. Ze nemen het aanbod aan. Als we rond de tafel zitten vraag ik: u had toch ook kunnen gaan collecteren als het droog was? De vrouw is stil en zegt na een tijdje. Mijn man is gisteren overleden omdat er geen donornier beschikbaar was. Hij heeft 3 jaar aan de dialyse gelegen. Het jongetje begint te huilen. We proberen nu andere mensen te helpen, zodat niet meer mensen dood hoeven te gaan aan deze verschrikkelijke ziekte. Ik weet niet wat ik moet zeggen dus zeg ik maar; gecondoleerd. Als de vrouw en haar zoontje weg zijn, vraag ik me toch af waarom ze zoiets tegen mij vertelt? Werd het haar eventjes te veel? Maar wat ik me eigenlijk meer afvroeg; is alles wel zo vanzelfsprekend?

Vandaag loop ik door hetzelfde winkelcentrum en de zon schijnt. Ik loop net langs de V&D als ik een zwerver zie zitten. Ik geef hem een euro om wat eten van te kopen. Ik loop door. De moeder en het kind blijven in mijn hoofd hangen. Wat moet die zwerver als het regent? Ja, die wordt zeiknat. Wat als die zwerver een keertje muziek wil luisteren? Ja, dan moet hij mazzel hebben dat er ergens in het openbaar muziek wordt gedraaid. Waar slaapt hij vannacht? Ja, op het bankje in het park. Wat doet hij de hele dag? Ja, bedelen om in leven te blijven. Wat nou als hij ernstig ziek wordt? Ja, dan is hij waarschijnlijk ten dode opgeschreven. Misschien is alle luxe die we hebben niet zo vanzelfsprekend.

Soms hoor ik mensen klagen dat het geluid niet goed is of dat de line-up anders moet. Meestal wordt zo’n feest meteen bestempeld als een stom feest. Maar bedenk je voor je zo’n uitspraak doet, dat je überhaupt naar een feest kan. Tuurlijk kan niet elk feest perfect zijn. Het is allemaal maar net hoe jij het bekijkt. Positief of negatief?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 10 december 2009 @ 08:55:06 #48
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_75472032
Mooie column idd En T-Killer.. Gezien t tijdstip en de typprobleempjes.. je was zat he?
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_75472147
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
mooie column, geplaatst op PF:
[..]

Inderdaad wel een mooie column. Mooie link tussen de verwende mentaliteit van mensen op feesten en de het dagelijks leven. Zou zo een mooi script voor een short film kunnen zijn
Partyagenda;
Outdated....
  donderdag 10 december 2009 @ 09:11:48 #50
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_75472357
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef Koepert het volgende:
Mooie column idd En T-Killer.. Gezien t tijdstip en de typprobleempjes.. je was zat he?
mag je raden wie er niet is gaan stappen, op tijd is gaan slapen en nu dus al wakker is om zo naar college te gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')