Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?quote:Some news…:
A lot of things are happening right now. Seismic has a new label manager. So Beholder, Balistic and Max Enforcer are not doing it anymore. So I just want to say I totally want to distance myself from Seismic, but that’s not the only reason. Good things are happening now. I can’t tell you everything but we are starting something new. More info will follow… J
That is also the reason why I didn’t release any tracks the last months. But a lot of new stuff is coming! I made a E.P. with Mc Jeff! I also made a E.P. with a new name in the scene, “Waverider”, and I’m doing a remix, but more info about that soon...
I know it’s all a bit mysterious but you just have to trust me on that! In January you are going to hear from Digital Punk again and again and again…..
het einde van Seismic, hoezo onverwachts?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
van de Digital Punk site.
[..]
Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?
Het zou wel jammer zijn inderdaad. Ik vond Seismic ook altijd een erg fijn label! Precies zoals Rem al aangaf, dikke artiesten en strakke releases. Ze zijn dan ook verantwoordelijk voor een paar dikke Decibel anthems.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
van de Digital Punk site.
[..]
Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?
Zitten inderdaad vette dingen tussen, alleen die nieuwe release van Brian NRG vond ik nou niet heel spectaculair als ik eerlijk mag zijn.. In ieder geval niet koopwaardig voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het einde van Seismic, hoezo onverwachts?![]()
had dat label altijd heel hoog zitten, goede artiesten en strakke releases
nu maar eens zien wat er de komende weken duidelijk gaat worden, en kan ook niet wachten op de nieuwe Digital Punk
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Sethje het volgende:
Die B-Leaf van alphaverb is ook weer vet zeg
alleen die melodie alquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |