quote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij die strip dacht ik ook gelijk aan jou.
Dat is ook een manier om I told you so te zeggen.....quote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ga ik wel even onthouden de volgende keer dat je hier klaagt over een verzet college waar je pas ter plekke achter kwam.
Soort preventieve I told you so.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om I told you so te zeggen.....
Ja, wellicht een nieuwe uitvinding: het verwarmde toetsenbordquote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Krijgen jullie ook altijd van die koude handen achter de computer?
Op dit moment heb ik de hele dag koude ledematen.......quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Krijgen jullie ook altijd van die koude handen achter de computer?
Hoe lang sukkel jij al met die griep dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik de hele dag koude ledematen.......
1,5 week.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe lang sukkel jij al met die griep dan?
Ja het gaat al wel weer de goede kant op maar het heeft wel een hoop tijd nodig dit keer.....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Bleh, da's lang zeg. Maar als je het idee hebt dat het wel weer aan het overgaan is zit er niks anders op dan maar gewoon uitzieken he
Gewoon harder werken is ook een optie.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Voorheen had ik ook regelmatig een koude hand/arm als ik lang achter de pc zat, maar sinds ik een goede muis heb en m'n werkhouding beter is heb ik er stukken minder last van.
Mooie kerstavatar ookquote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu maar een kop warme thee ingeschonkenen daar vouw ik mn kouwe tengels fijn omheen
Vrijdag gaan we kitscherige kerstboomversiering kopennog niet de kerstboom opzetten denk ik, maar wel de voorpret
Heb verschrikkelijk tof spul gezien bij de kruidvat, en xenos is ook de hemel natuurlijk met dit soort dingen
Toch geen 16 geneeskrachtige Alpenkruidenthee?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nu maar een kop warme thee ingeschonkenen daar vouw ik mn kouwe tengels fijn omheen
Nou het is wel zo'n 20-kruiden-oplos-theetje van Zonnaturaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen 16 geneeskrachtige Alpenkruidenthee?
Ah dus ik kan het restant naar jou toe sturen?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou het is wel zo'n 20-kruiden-oplos-theetje van Zonnaturalekker zoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |