quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Krijgen jullie ook altijd van die koude handen achter de computer?
Als je harder gaat werken/meer gaat typen krijg je dus juist koude handen he....quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gewoon harder werken is ook een optie.
Hoe komt het?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil in februari beginnen, maar ik heb vandaag zo'n punt bereikt van 'ik ben chagerijnig, ik kan het niet, ik ga het niet halen'En het weer helpt niet mee
Je zou zeggen dat je warme handen krijgt van al dat getyp. Dat is dus niet zo?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als je harder gaat werken/meer gaat typen krijg je dus juist koude handen he....
*hese stem* Bel het NSFW nu!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer iets geleerd. Ik dacht dat het net zoiets was als IFAW.
...en wordt donateur voor maar 3 euro per weekquote:Op woensdag 9 december 2009 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
*hese stem* Bel het NSFW nu!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
WTF. Sven krijgt net op z'n werk de vraag of hij drie dagen heeft om naar Dubai te gaan (vanavond vertrek).
Zegt ie dat hij gitaarles heeft.![]()
En terecht. Dubai is blut en nu ook nog eens aan het zinken. Wordt helemaal niets daar.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
WTF. Sven krijgt net op z'n werk de vraag of hij drie dagen heeft om naar Dubai te gaan (vanavond vertrek).
Hij spoort nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
Je vingers/handen staan dan verder uit elkaar en geven dus meer warmte af/raken meer warmte kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je warme handen krijgt van al dat getyp. Dat is dus niet zo?
En die docent kan je helpen met de opdracht?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Het weer (ik kan slecht over motregen geloof, ik word standaard chagerijnig), ik zit mooi vast met de opdracht waar ik aan werk, ik heb nog steeds niks van een docent gehoord, het is december, en ik had eind december klaar willen zijn.
't Leven is kut
Hij heeft ook wel echt gitaarles, maargoed.quote:
Wat een mafkees.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij is net terug uit Dubai. Dat is hartstikke gaaf alleen wel 45C ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En terecht. Dubai is blut en nu ook nog eens aan het zinken. Wordt helemaal niets daar.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt gitaarles, maargoed.!!!
ja, ga me beetje naar dubai, volgens mij is dat hartstikke gevaarlijkwat een held is het ook.
Geen drugs meenemen of knetterlam over straat gaan, en dan is het dus en van de meest veilige plekken ter wereld. Lijkt me geen moeilijke opgave voor een werkbezoek.quote:You have to be a complete idiot to lose your way in Dubai. If you take the wrong way you can always turn back on one of the numerous roundabouts. The only tricky zone is old Deira with its narrow streets overstuffed with parked cars. Sometimes the cars are parked in two rows and only one lane can be used for traffic.
There is practically no crime in Dubai. According to the very severe local laws, you may get your arm chopped off for theft, and get hanged for the use or storing of drugs. If the police stops you drunk at the street, you may spend several weeks in prison. But normally police hardly ever stop people to check their passports and driving licenses. Foreigners are treated friendly. Although it is a Muslim city, Dubai does its best to be cosmopolitan.
Vandaag géén zin in mailenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En die docent kan je helpen met de opdracht?
Op sokjesquote:Op woensdag 9 december 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt gitaarles, maargoed.!!!
ja, ga me beetje naar dubai, volgens mij is dat hartstikke gevaarlijkwat een held is het ook.
Ik ben er vorig jaar ook geweest. Het is wel leuk om te zien hoor, maar het is echt allemaal nieuw en over-the-top. Na een uur of twee heb je het wel gehad met het steeds luxer, steeds groter, steeds nieuwer-concept daar. Het verbaast me echt helemaal niets dat het is ingestort allemaal.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van mij is net terug uit Dubai. Dat is hartstikke gaaf alleen wel 45C ofzo.
Ik heb hem op MSN maar even gezegd dat 'ie niet slim bezig isquote:
reageert ie op jou nog wel?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hem op MSN maar even gezegd dat 'ie niet slim bezig is
Daarom is 3 daagjes Dubai precies mooi.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar ook geweest. Het is wel leuk om te zien hoor, maar het is echt allemaal nieuw en over-the-top. Na een uur of twee heb je het wel gehad met het steeds luxer, steeds groter, steeds nieuwer-concept daar. Het verbaast me echt helemaal niets dat het is ingestort allemaal.
Ik zou het zelf denk ik niet afslaan als ik er een dag of drie voor m'n werk heen zou kunnen, maar ik zou liever een midweek naar een congres in Belgie zoals vorige maand gaan, of zo iets
Mwa, met één dag heb je het ook wel gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom is 3 daagjes Dubai precies mooi.
Ja, dat vind ik ook véél leuker. Hoogste tijd dat ik weer eens die kant op kan.quote:Ben wel een fan van het Oostblok eigenlijk. Al die ouwe shit is veel boeiender dan die luxe hippe onzin zonder geschiedenis waar gewoon een hoop geld tegenaan gepleurt is.
Ook uit het oostblok: mijn auto.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Uit het oostblok: de Trabant!
Het kan altijd slechterquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Het weer (ik kan slecht over motregen geloof, ik word standaard chagerijnig), ik zit mooi vast met de opdracht waar ik aan werk, ik heb nog steeds niks van een docent gehoord, het is december, en ik had eind december klaar willen zijn.
't Leven is kut
Volgens mij is 'ie omquote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Soempie het volgende:
Tof ding.
Ja.quote:
LET OP! Flauwe woordspeling:quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En terecht. Dubai is blut en nu ook nog eens aan het zinken. Wordt helemaal niets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ik aan het einde van deze week niet meer kunnen posten, dan weten jullie dat ze me vanuit een kiosk naar een gekkenhuis/ziekenhuis (streep door naar keuze) vervoerd hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is:
who cares
Als dat over m'n Lada ging, dank je.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Soempie het volgende:
Tof ding.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
LET OP! Flauwe woordspeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt als een verhaal! * popcorn paktquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mocht ik aan het einde van deze week niet meer kunnen posten, dan weten jullie dat ze me vanuit een kiosk naar een gekkenhuis/ziekenhuis (streep door naar keuze) vervoerd hebben.
Je bedoeld het goed, maar soms wil je zoiets gewoon niet horen hequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter![]()
vreselijke dooddoener, maar is wel waar![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed, maar soms wil je zoiets gewoon niet horen he
En dan zegt Jan Heemskerk dat er geen marketingstunt aan voorafging. Ik betwijfel dat ten zeerste.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verhaal! * popcorn pakt
.... ik mis ietsquote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan zegt Jan Heemskerk dat er geen marketingstunt aan voorafging. Ik betwijfel dat ten zeerste.
Je bent ten prooi gevallen aan een Ofylismequote:
* is nu echt de weg kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent ten prooi gevallen aan en Ofylisme
Ik heb nergens advertentiesquote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:Soemp door je NSFW/IFAW verwarring heb ik nu een advertentie in beeld voor de WSPA
Vals alarm.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent ten prooi gevallen aan een Ofylisme
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Jan Heemskerk, hoofdredacteur van de Playboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |