Flapdrolquote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh...![]()
Vannacht onze hele straat zonder elektriciteit...werd er wakker van om 5uur, dacht dat er het een inbrekers manier zou zijn om om alle alarmen heen te gaan (was nog half aan het dromen)...pakte een schaar, liep naar beneden, schonk mezelf sinas in, ging weer in mn bed liggen, werd vanochtend wakker met schaar in pyama-zak en ongedronken sinas naast mn bed
Oh myyyyyyy DIE WIL IK!!!!!!!quote:
Uiteraard. Ik heb een onbeperkte hoeveelheid virtuele koffie.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dat was een lekker bakkie, is er meer?
Nou ja, je kan lekker wegdromen bij een goede kopquote:Op woensdag 9 december 2009 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
Lekker ironisch ook, 'dreams' op een kopje koffie
Deze is misschien wel te koop aangezien de Neverland Ranch in de verkoop zal gaan.....quote:Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh myyyyyyy DIE WIL IK!!!!!!!
Als ik eenmaal geld verdien ga ik zó sparen voor een tof espresso-apparaat![]()
+ 10 herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
Enigszins gerelateerd:
[ afbeelding ]
Belachelijk... En zeker ook geen mail/bericht op blackboard of wat dan ook gehad?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl grom scheld vloek. Vandaag stond er een werkcollege op de planning, van 9:30 tot 11:00. Daarvoor ben ik gisteravond tot laat bezig geweest. Vannacht niet super geslapen, nog min of meer op tijd mezelf de deur uit weten te krijgen (ontbijt en douche maar even overgeslagen), kom je op school, gaat het niet door
Jij komt in het grappige plaatjes topicquote:Op woensdag 9 december 2009 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
Enigszins gerelateerd:
[ afbeelding ]
Ook, maar deze heb ik gewoon van http://high5.net/comic waar ik dagelijks al mijn favoriete webcomics volg.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij komt in het grappige plaatjes topic
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook, maar deze heb ik gewoon van http://high5.net/comic waar ik dagelijks al mijn favoriete webcomics volg.
Bij die strip dacht ik ook gelijk aan jou.quote:
Ik moet uitkijken, krijg nog een internetidentiteit zoquote:Op woensdag 9 december 2009 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig. Zat naast Sven mee te kijken: 'heeeej, hij komt ook in de sc!!!!'![]()
![]()
Denk het niet, want de groep was er wel. Ik kijk bijna nooit naar roosterwijzigingen, maar de rest welquote:Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Belachelijk... En zeker ook geen mail/bericht op blackboard of wat dan ook gehad?
Is dat de opvolger van Valerio Zeno?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
Wakker worden met Bon Iver is niet verkeerd
Dat ga ik wel even onthouden de volgende keer dat je hier klaagt over een verzet college waar je pas ter plekke achter kwam.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit naar roosterwijzigingen
Vooral doen, als het echt mijn schuld is moet ik gewoon mijn mond houdenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ga ik wel even onthouden de volgende keer dat je hier klaagt over een verzet college waar je pas ter plekke achter kwam.
Zolang je dat zelf ook maar inziet.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooral doen, als het echt mijn schuld is moet ik gewoon mijn mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |