Mwa, met één dag heb je het ook wel gehadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom is 3 daagjes Dubai precies mooi.
Ja, dat vind ik ook véél leuker. Hoogste tijd dat ik weer eens die kant op kan.quote:Ben wel een fan van het Oostblok eigenlijk. Al die ouwe shit is veel boeiender dan die luxe hippe onzin zonder geschiedenis waar gewoon een hoop geld tegenaan gepleurt is.
Ook uit het oostblok: mijn auto.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef iamredleader het volgende:
Uit het oostblok: de Trabant!
Het kan altijd slechterquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Het weer (ik kan slecht over motregen geloof, ik word standaard chagerijnig), ik zit mooi vast met de opdracht waar ik aan werk, ik heb nog steeds niks van een docent gehoord, het is december, en ik had eind december klaar willen zijn.
't Leven is kut
Volgens mij is 'ie omquote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Soempie het volgende:
Tof ding.
Ja.quote:
LET OP! Flauwe woordspeling:quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En terecht. Dubai is blut en nu ook nog eens aan het zinken. Wordt helemaal niets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ik aan het einde van deze week niet meer kunnen posten, dan weten jullie dat ze me vanuit een kiosk naar een gekkenhuis/ziekenhuis (streep door naar keuze) vervoerd hebben.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De belangrijkere vraag is:
who cares
Als dat over m'n Lada ging, dank je.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef Soempie het volgende:
Tof ding.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
LET OP! Flauwe woordspeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt als een verhaal! * popcorn paktquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mocht ik aan het einde van deze week niet meer kunnen posten, dan weten jullie dat ze me vanuit een kiosk naar een gekkenhuis/ziekenhuis (streep door naar keuze) vervoerd hebben.
Je bedoeld het goed, maar soms wil je zoiets gewoon niet horen hequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter![]()
vreselijke dooddoener, maar is wel waar![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bedoeld het goed, maar soms wil je zoiets gewoon niet horen he
En dan zegt Jan Heemskerk dat er geen marketingstunt aan voorafging. Ik betwijfel dat ten zeerste.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit klinkt als een verhaal! * popcorn pakt
.... ik mis ietsquote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan zegt Jan Heemskerk dat er geen marketingstunt aan voorafging. Ik betwijfel dat ten zeerste.
Je bent ten prooi gevallen aan een Ofylismequote:
* is nu echt de weg kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent ten prooi gevallen aan en Ofylisme
Ik heb nergens advertentiesquote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:Soemp door je NSFW/IFAW verwarring heb ik nu een advertentie in beeld voor de WSPA
Vals alarm.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent ten prooi gevallen aan een Ofylisme
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Jan Heemskerk, hoofdredacteur van de Playboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |