Swarmahoer flikt me dat meer dan regelmatigquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef Ensaf het volgende:
Of nog erger: heb je net een grappig, scherp en intelligent bericht geschreven, wil je hem plaatsen en dan merk je al dat het topic op slot is.
Intelligente grappen snapt 90% van de fokkers toch niet. De grap moet hap-klaar zijn. Consumptiemaatschappij he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef Ensaf het volgende:
Of nog erger: heb je net een grappig, scherp en intelligent bericht geschreven, wil je hem plaatsen en dan merk je al dat het topic op slot is.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Intelligente grappen snapt 90% van de fokkers toch niet. De grap moet hap-klaar zijn. Consumptiemaatschappij he.
Ik stopte ook wel eens intelligente grappen tussen mijn schrijfsels maar nooit iemand die het ziet. Zelfs niemand die zegt dat het niet grappig is ; (
Het is je vader.quote:
:$ Maar ook in PTA en KLBquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:36 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Iemand die post in DIG en GAM, dus vandaar dat niemand zijn 'grappen' snapt.
Terechter dan dit kan een klacht nooit worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef Ensaf het volgende:
Iedereen kent dat wel. Post je net als post #49 in een topic zodat iedereen alvast op de volgende pagina gaat kijken. Of schrijf je het net laatste bericht in een topic dat op slot gaat. Of nog erger: heb je net een grappig, scherp en intelligent bericht geschreven, wil je hem plaatsen en dan merk je al dat het topic op slot is.
Laten we even stil zijn voor al die goede posts die nooit gelezen zullen worden.
Voor de paint: Zie mijn posts die nooit gelezen zullen worden.
PTAquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ik herken dit niet zo, ik maak nooit goede posts
Neen.quote:
Mensen die nog met subpagina's werken.:')quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:19 schreef Ensaf het volgende:
Iedereen kent dat wel. Post je net als post #49 in een topic zodat iedereen alvast op de volgende pagina gaat kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |