Jammer dat school altijd gezien wordt als een verplichting terwijl het eigenlijk gezien zou moeten worden als een verrijking van kennis. Maar goede de mentaliteit van de huidige jeugd is gewoon bedroevend. Men komt meer op school om te pronken met het nieuwe mobieltje dan om kennis op te doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog 1 week en 2 dagen naar school en dan heb ik kerstvakantie!
Klacht: nog 1 week en 2 dagen school.
Nee, anders had er toch wel in de OP gestaan: Nog 1 week en 3 dagen werken en school en dan vakantie?!quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, krijgen we dit nu elke dag?
Maar het echte jammerlijke is,quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Jammer dat school altijd gezien wordt als een verplichting terwijl het eigenlijk gezien zou moeten worden als een verrijking van kennis. Maar goede de mentaliteit van de huidige jeugd is gewoon bedroevend. Men komt meer op school om te pronken met het nieuwe mobieltje dan om kennis op te doen.
Lijkt mij niet. Ik neem aan dat het morgen toch wel nog 1 week en 2 dagen is?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, krijgen we dit nu elke dag?
Jij bent direct na het vmbo gaan werken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |