Gewoon op tijd erbij zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar tegelijkertijd ook weer opgevuld natuurlijk
Arm kind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga er gewoon vanuit dat ik gebeld wordt, das het minste wat ze kan doen voor de as. Peetoom.
Of wisten jullie dat nog niet?
laptopf kopen?quote:
bitchquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef FUFR het volgende:
ik ga er gewoon vanuit dat ik gebeld wordt, das het minste wat ze kan doen voor de as. Peetoom.
Of wisten jullie dat nog niet?
Merde. je hebt gelijk. ik kom dees week nog op de koffie als je dat nog trekt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:35 schreef amaranta het volgende:
De speelgoedbank van Eva heeft al moeten wijken voor de box.
En Furf krijgt ook een sms. Maar ik zei net al, er staat hier al een kop koffie sinds 1611 op het aanrecht.
Had jouw zwarte telefoon geen beltegoed om af te bellen???
Belt plisie:quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Belt plisie:
"Met Levi, ik heb de dader. Ik weet zijn naam en adres."
"Vraag me alleen af hoe hij zich in vredesnaam door dat gat in het raam gewerkt heeft, het gat is ongeveer de helft van zijn omvang."
nooooit van gehoord.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef amaranta het volgende:
De nieuwe baby wil graag een voorschot op zijn rijlessen peetoom.
Eva's nieuwe verslaving. Mediaplayer draait overuren. Igglepiggle en makkapakka
[ afbeelding ]
En tevens is ze ook idolaat van Hopla, maar ik dacht dat dat voor babys was.
hoe gaat het met jou inmiddels?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:32 schreef Levitation het volgende:
Hi, ben ik weer. Er werd net postbezorgd en ik schrok er wakker van.
Ik woon samen met terrorpeuter! Dan kan ik jou wel handlen hoor!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
Merde. je hebt gelijk. ik kom dees week nog op de koffie als je dat nog trekt.
ze heeft liggen slapen, niet liggen bevallenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou inmiddels?
okidoki.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik woon samen met terrorpeuter! Dan kan ik jou wel handlen hoor!
Beetje schrikachtig, maar verder wel redelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou inmiddels?
Waarom een blauwe?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef amaranta het volgende:
De nieuwe baby wil graag een voorschot op zijn rijlessen peetoom.
Eva's nieuwe verslaving. Mediaplayer draait overuren. Igglepiggle en makkapakka
[ afbeelding ]
En tevens is ze ook idolaat van Hopla, maar ik dacht dat dat voor babys was.
Nogmaals.... ik word hier zo moe van. De baby is mannelijk. Het zou nogal een weggevertje zijn als er HAAR zou staan nietwaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
nooooit van gehoord.
AHA! ZIJN Rijlessen!
ja zo is het goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nogmaals.... ik word hier zo moe van. De baby is mannelijk. Het zou nogal een weggevertje zijn als er HAAR zou staan nietwaar?
maargoed, de baby wil een voorschot op zijn of haar rijlessen.
Zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |