abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 december 2009 @ 23:09:00 #126
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_75750350
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:07 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dan zou je in Noorwegen 6 maanden per jaar geen OV kunnen hebben, dus het ligt toch echt aan het materieel en het personeel.
ja, ze hoeven hier dan ook geen rekening te houden met 6 maanden per jaar zulks weer. Dus bij jullie zullen ze andere selectie-eisen hebben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_75750385
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:07 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dan zou je in Noorwegen 6 maanden per jaar geen OV kunnen hebben, dus het ligt toch echt aan het materieel en het personeel.
En aan de bekendheid van het personeel met de omstandigheden. Als ze 1 dag per jaar niet uitrijden vanwege het weer, dan is het vaak.
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 23:13:47 #128
45833 crew  Fogel
pi_75750513
Stuur ze op oefenkamp hierheen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_75750979
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Fogel het volgende:
Stuur ze op oefenkamp hierheen
Is een idee. Als je je volgende week afvraagt waarom er ineens een paar honderd bussen met Nederlands kenteken rondrijden, weet je nu alvast hoe dat komt
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:18:54 #130
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75757887
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:06 schreef Light het volgende:

[..]

Sneeuwkettingen hebben ze niet, voor zover ik weet. En of ze winterbanden hebben, durf ik niet te zeggen. Maar 'k denk dat de meeste chauffeurs er op zich wel mee om kunnen gaan.

Maar Nederland is geen Noorwegen natuurlijk. Als er hier 20cm sneeuw ligt, is dat best veel.
Heb jij de banden van een bus weleens bekeken? Die zijn eerder glad dan dat er uberhaupt profiel op zit
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:19:42 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75757907
Goedemorgen trowuens

Vanmorgen lekker glad. Mijn vrouw ging rechtdoor in de bocht (ik gaf geen gas meer in de bocht hoor ) en ik trok mijn handrem aan op de parkeerplaats waarop mijn zoontje JOEHOE riep
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 11:26:31 #132
45833 crew  Fogel
pi_75761848
Goedemorgen!
Zo even lunchen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:47:31 #133
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75801238
Goedemiddag.

Ik ga zo maar weer eens een appartementje bekijken. Op de tekening te zien is het wel klein, maar misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat ik op dit moment gewoon niet rijk genoeg ben voor een grotere woning. Hoewel er wel van de week nog eentje vrij komt, waar ik ook eerste gegadigde ben. Dus ik heb wel 2 opties weer. Ik ben benieuwd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:58:52 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75801516
Suc6 Angel_of_Dth

Ik ga zo maar eens lekker mezelf opsluiten in de studeerkamer. Examens komen er weer aan en ik heb wat dingen in te halen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:09:55 #135
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75801818
Ik moet eigenlijk ook nog werken, maar ja, er zijn ook andere dingen die gedaan moeten worden. Maandag maar even eerder beginnen als het OV meewerkt. Al met al heb ik het vrij druk, jaarcijfers, veel facturatie (klanten willen immers graag nog even kosten in dit boekjaar laten vallen, budget opmaken enzo), overstappen op nieuwe software voor de administratie, ondersteuning bieden aan een collega in het buitenland (via mail/msn is niet ideaal).

Succes met je examens. Waar moet je examen in gaan doen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:19:29 #136
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75802051
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet eigenlijk ook nog werken, maar ja, er zijn ook andere dingen die gedaan moeten worden. Maandag maar even eerder beginnen als het OV meewerkt. Al met al heb ik het vrij druk, jaarcijfers, veel facturatie (klanten willen immers graag nog even kosten in dit boekjaar laten vallen, budget opmaken enzo), overstappen op nieuwe software voor de administratie, ondersteuning bieden aan een collega in het buitenland (via mail/msn is niet ideaal).
Liever MSN dan maild an nog eerlijk gezegd

Inderdaad drukke periode, ook bij ons. Facturatie heb ik goed op de rit, uurtjes vandaag binnen is vandaag factuur de deur uit. De facturen binnenharken kost wat meer moeite. Jaarcijfers doen wij pas wat later in het jaar (maart ongeveer) en budget is reeds opgemaakt. Mijn tijd gaat meer zitten in het finetunen van het systeem.

Welk systeem stap je op over eigenlijk?
quote:
Succes met je examens. Waar moet je examen in gaan doen?
Financiele verslaglegging en statistiek Niet moeilijk als je de boeken openslaat En dat had ik vorige keer niet gedaan met twee 5jes als gevolg
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:23:26 #137
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75803552
Het is vooral lastig dat we nu bij de salarissen aangekomen zijn. Ik krijg uiteraard gewoon de journaalposten, maar mijn collega niet. Die heeft een mooi systeem waar brutoloon wordt ingevoerd en de rest aangemaakt wordt. Maar zij moet een boekhouding gaan voeren voor mij, naast de huidige, dus moet ik haar nu vertellen hoe het moet.

Maar daar komen we wel uit, ik begin de journaalposten te begrijpen.

Ik stap over op Twinfield online administratie.

Statistiek vond ik verschrikkelijk, maar dat kwam ook door de docent die het lesgeven nog moest leren. Gelukkig zat die in 1 tentamen met financiële rekenkunde, daar had ik alles goed. Bij statistiek nog even gemiddelde, mediaan en modus uitgerekend, punten geteld en het was genoeg.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:10:55 #138
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75804689
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is vooral lastig dat we nu bij de salarissen aangekomen zijn. Ik krijg uiteraard gewoon de journaalposten, maar mijn collega niet. Die heeft een mooi systeem waar brutoloon wordt ingevoerd en de rest aangemaakt wordt. Maar zij moet een boekhouding gaan voeren voor mij, naast de huidige, dus moet ik haar nu vertellen hoe het moet.

Maar daar komen we wel uit, ik begin de journaalposten te begrijpen.
Je doet verder toch niets zelf met de salarisadministratie? Die collega van je dus wel? Waarom zou ze anders met brutoloon bedragen werken?
quote:
Ik stap over op Twinfield online administratie.
Ken ik niet. Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee
quote:
Statistiek vond ik verschrikkelijk, maar dat kwam ook door de docent die het lesgeven nog moest leren. Gelukkig zat die in 1 tentamen met financiële rekenkunde, daar had ik alles goed. Bij statistiek nog even gemiddelde, mediaan en modus uitgerekend, punten geteld en het was genoeg.
Das ook een manier Bij mij is het nu ook voor het eerst een gecombineerd examen, wat samen een cijfer oplevert. Statistiek telt maar voor 1/3. Ik ga ook alleen de meest relevante dingen echt leren denk ik. Gemiddelde, mediaan en modus ken ik wel, indexcijfers ook wel. Frequentiediagrammen en correlatie nog wat leren moet voldoende zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:32:43 #139
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75805222
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Je doet verder toch niets zelf met de salarisadministratie? Die collega van je dus wel? Waarom zou ze anders met brutoloon bedragen werken?
Ik inderdaad amper. Ik zoek wel eens iets uit voor de P&O medewerkster die niet zo sterk is met belastingen en andere regelgeving, maar daar houdt het wel mee op. Die collega zit in het buitenland, daar zit het allemaal net even anders. Dus moeten we haar gebruikelijke verwerking (er moet hoe dan ook een boeking gemaakt worden die in balans is) even zien in te passen in ons systeem.
quote:
Ken ik niet. Ben wel benieuwd naar je ervaringen ermee
Ik ook. Zal wel even troubleshooten worden de eerste tijd. Wellicht doe ik ook een tijdje dubbel (Exact blijft bruikbaar, alleen geen support en updates meer). Dan heb ik in ieder geval altijd een betrouwbare bron voor informatie.
quote:
Das ook een manier Bij mij is het nu ook voor het eerst een gecombineerd examen, wat samen een cijfer oplevert. Statistiek telt maar voor 1/3. Ik ga ook alleen de meest relevante dingen echt leren denk ik. Gemiddelde, mediaan en modus ken ik wel, indexcijfers ook wel. Frequentiediagrammen en correlatie nog wat leren moet voldoende zijn.
Welja. Daar zul je een eind mee komen.

Appartement was niet echt een doorslaand succes. Keuken niet af, muur tussen badkamer en slaapkamer uitgebroken, afzuiger in de keuken die niet werkt, leidingen omgelegd op een vreemde manier (zou voor mij dan weer ongedaan gemaakt moeten worden). Al met al niet erg enthousiast. Gelukkig van de week nog een andere bezichtigen, hopelijk bevalt die beter.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:35:20 #140
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_75805282
Heel leuk dat de bezorgster van mijn krant een kaartje komt brengen voor de feestdagen, maar ik ga je echt niet bellen, dus naam en telefoonnummer op de envelop waren echt overbodig. Al kan ik nu bij klachten wel direct aangeven wie het was (als ik weer een geen krant, een te late krant of een verkeerde krant (Trouw i.p.v. nrc.next) in de bus vindt).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:41:31 #141
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_75805453
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik inderdaad amper. Ik zoek wel eens iets uit voor de P&O medewerkster die niet zo sterk is met belastingen en andere regelgeving, maar daar houdt het wel mee op. Die collega zit in het buitenland, daar zit het allemaal net even anders. Dus moeten we haar gebruikelijke verwerking (er moet hoe dan ook een boeking gemaakt worden die in balans is) even zien in te passen in ons systeem.
Ah, vandaar
quote:
Ik ook. Zal wel even troubleshooten worden de eerste tijd. Wellicht doe ik ook een tijdje dubbel (Exact blijft bruikbaar, alleen geen support en updates meer). Dan heb ik in ieder geval altijd een betrouwbare bron voor informatie.
Als je het qua tijdsbesteding kan invullen misschien geen slecht idee, al blijft het zonde van de tijd
quote:
Welja. Daar zul je een eind mee komen.
Daar gok ik ook op
quote:
Appartement was niet echt een doorslaand succes. Keuken niet af, muur tussen badkamer en slaapkamer uitgebroken, afzuiger in de keuken die niet werkt, leidingen omgelegd op een vreemde manier (zou voor mij dan weer ongedaan gemaakt moeten worden). Al met al niet erg enthousiast. Gelukkig van de week nog een andere bezichtigen, hopelijk bevalt die beter.
Dus nog te veel aan te doen... Zonde altijd he dat mensen een huis gaan verkopen als het nog niet eens af is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_75833146
Ik ga er even een weekje tussenuit, dus voor alle lieve slowchatters hier:



en voor de mensen die meer hebben met de andere sexe:

"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zondag 20 december 2009 @ 13:04:14 #143
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_75833289
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik ga er even een weekje tussenuit, dus voor alle lieve slowchatters hier:

[ afbeelding ]

Jij ook fijne feestdagen en kom gezond weer terug.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_75835752
Ik las Ho Ho Mo.....

A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_75835774
Het regent nu een beetje hier... daar gaat onze sneeuwpop
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zondag 20 december 2009 @ 14:24:40 #146
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_75836677
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik las Ho Ho Mo.....


En dat vertel je dan ook gewoon,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zondag 20 december 2009 @ 14:25:40 #147
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_75836711
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Het regent nu een beetje hier... daar gaat onze sneeuwpop
Hier sneeuwt het nog licht.
Ik neem aan dat je wel een foto hebt gemaakt als bewijs van je beeldhouwkwaliteiten.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_75836993
Ooo, een SC. Hoe kan ik die gemist hebben?!

Hier in het noorden des lands sneeuwt het alweer, en er blijft steeds meer bijkomen. Ik ga vanavond maar eens alvast met auto de richting Groningen, pitten bij een vriend, want anders heb ik morgenvroeg een probleem met m'n tentamen van 9:00. Files, gladheid bla en waarschijnlijk weer geen rijdend OV...nee ik neem het risico niet.

Nu weer verder studeren.
  zondag 20 december 2009 @ 14:37:46 #149
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_75837236
Hmmm, ik kom er achter dat ik dit jaar winst heb gemaakt,...
Iemand nog een goed idee hoe ik belasting kan ontduiken, ik bedoel, ontwijken?

Misschien moet ik maar gewoon wat geld in een oude sok stoppen. En dat boeken als kosten. Die ik misschien ga betalen in 2010. Of niet, maar dan stort ik het wel weer terug. Als kapitaalstorting. Of mag dat niet?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_75837262
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef ManAtWork het volgende:
Hmmm, ik kom er achter dat ik dit jaar winst heb gemaakt,...
Iemand nog een goed idee hoe ik belasting kan ontduiken, ik bedoel, ontwijken?

Misschien moet ik maar gewoon wat geld in een oude sok stoppen. En dat boeken als kosten. Die ik misschien ga betalen in 2010. Of niet, maar dan stort ik het wel weer terug. Als kapitaalstorting. Of mag dat niet?
Ik zou op 29 december een auto kopen, waarschijnlijk kun je 'm op 2 januari dan weer voor precies dezelfde prijs verkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')