Ik ben geen 18 en het geld groeit niet op mijn rug.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft het over paupers maar reist 2e klas, en heeft blijkbaar geen auto.!
En ondertussen wel klagen over mede-paupers.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 en het geld groeit niet op mijn rug.
Niet iedereen van 18 is kansloosquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En ondertussen wel klagen over mede-paupers.
Omdat niet het geld hebt om een jaar traject kaart te kopen voor de 1e klas maakt je geen pauper, het feit dat je geen fatsoen hebt, stinkt én geen geld hebt, dat maakt je een pauper.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, en als je dan terug kijkt roepen wollahquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef Salatrel het volgende:
en ze zitten je nog aan te staren ook
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Niet iedereen van 18 is kansloos
Niet iedereen heeft genoeg geld voor een auto
Dus ga toch lekker in de file staan stomme pauper
WELquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Omdat niet het geld hebt om een jaar traject kaart te kopen voor de 1e klas maakt je geen pauper
Dan zijn onze meningen over de definitie van het woord pauper niet het zelfde.quote:
1e klas in de bus?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS heeft het over paupers maar reist 2e klas, en heeft blijkbaar geen auto.!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef Lundegaard het volgende:
Kan me best een scenario indenken waarin ik het prettig zou vinden: Marokkanen in een trein.
Of kindertjes die Red Bull op hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wietjunkies doen niks. Zijn ze te lam voor. beter dan aangeschoten vmbo-jochies.
Ik werk 5 dagen per week en vaak nog overquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wietjunkies doen niks. Zijn ze te lam voor. beter dan aangeschoten vmbo-jochies.
De eerste pimp die elke dag met zijn Ferrari naar zijn werk rijdt meldt zich hoor jongens, pas op!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |