Daar doe je het voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft ervaring.
Zij heeft tieten, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft ervaring.
Je kan altijd op het droge blijven en een leukerd een handdoek aanbieden onder het genot van erwtensoep.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft ervaring.
Die van Unox of die eronder zit?quote:
Een duik is niet tot je knieen, dus helemaal onder mote je natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eindelijkm een zinnige post,,,hoeveel mensen gaan eigenlijk helemaal onder? Of is tot je knieen al koud genoeg in die omstandigheden? Het lijkt me wel berengezellig. Gekte verbroedert natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:22 schreef FastFox91 het volgende:
Muts is wel gratis, maar er is ook inschrijfgeld enzo.
Stukje afgesloten bij de pier met hekken.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]!!!!
Het is toch gewoon een zee?
De keer dat ik hem deed wel voor mijn gevoel. Sowieso zijn heel je poten al bevroren voordat je uberhaupt bij het water aankomt. En ik kreeg geen lucht meer toen ik onder was geweest. Dus was best frisjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef Ted038 het volgende:
is het kouder dan dompelbad bij sauna ?
(vraag voor diegenen die zowel bij sauna komen als nieuwjaaarsduik gedaan hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |