NEE FLIKKER OP MET JE BENTO.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:Wil dr iemand zien wat dr in mn bento zit?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Wil dr iemand zien wat dr in mn bento zit?
Toch?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
omg, animal planet;
"with only a towel to stop the bleeding"
"met alleen een touw om het bloeden te stoppen"
...
ook hallo!quote:
Omdat ik weet dat je van me houdtquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE FLIKKER OP MET JE BENTO.
Ik krijg dr altijd honger vandas meen. Nou, oke, laat maar zien dan
Dat ben toch toevallig niet ik he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook hallo!![]()
had je al gezien dat stoffer per ongeluk een escapade aangaat met een omgebouwde man?
volgens mij haal je onder en boven door elkaar...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je van me houdt![]()
[ afbeelding ]
Bijna het zelfde als die van vandaag maar toch niet helemaal![]()
Onderste bak, zilvervliesrijst met rozijnen en paprika en augurkjes dr op , en een halve kipkrokant en een flesje ketchup![]()
Bovenste bakje, komkommerrrrrrrr, een zakje zonnebloempitjes ( Jamin heeft die, kleine zakjes, 30 cent, echt geniaal) , een vruchtenreep EN 2 kleine chocolade kerstbeertjes
quote:
hongerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je van me houdt![]()
[ afbeelding ]
Bijna het zelfde als die van vandaag maar toch niet helemaal![]()
Onderste bak, zilvervliesrijst met rozijnen en paprika en augurkjes dr op , en een halve kipkrokant en een flesje ketchup![]()
Bovenste bakje, komkommerrrrrrrr, een zakje zonnebloempitjes ( Jamin heeft die, kleine zakjes, 30 cent, echt geniaal) , een vruchtenreep EN 2 kleine chocolade kerstbeertjes
definieer lachwekkend?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
oh-oh wat maak jij lekkere hapjes voor jezelf!!![]()
Argh, Ravage is volgende week woensdag jarig, en ik weet weer eens niet wat ik hem moet geven. Zijn verlanglijst is belachelijk lachwekkend, daar kan ik niets mee..![]()
Iemand tips?
Oh nee ik bedoel onderste bak als in grootste bak die onderop gaat met stapelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgens mij haal je onder en boven door elkaar...![]()
Maar het ziet er lekker uit!Post je ze in het bento-topic?
Wat willie dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
Argh, Ravage is volgende week woensdag jarig, en ik weet weer eens niet wat ik hem moet geven. Zijn verlanglijst is belachelijk lachwekkend, daar kan ik niets mee..![]()
Iemand tips?
weekend weg?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:34 schreef Morretje het volgende:
Iemand tips?
Das wel een hele leuke, mss jullie laatste weekendje weg voor de beebquote:
ah, dan is het logisch ja (maak je foto dan andersomquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel onderste bak als in grootste bak die onderop gaat met stapelen![]()
Ik post ze niet in het bentotopic want daar post nooit iemand iets
Ohjeequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had overigens iets doms gedaanik wilde geld van spaar naar betaalrekening overschrijven maar had het verkeerd om gedaan, dus M-M had vandaag geen geld meer
OMG!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef tombolafan het volgende:
omg, animal planet;
"with only a towel to stop the bleeding"
"met alleen een touw om het bloeden te stoppen"
...
Nogmaals ; Ik heb alleen maar leuke ideeën. Vraag Greys maarquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das wel een hele leuke, mss jullie laatste weekendje weg voor de beeb![]()
Of zo.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, dan is het logisch ja (maak je foto dan andersom![]()
)
Nou, ik vind je ideeën meestal nog het langst leuk geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nogmaals ; Ik heb alleen maar leuke ideeën. Vraag Greys maar
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vind je ideeën meestal nog het langst leuk geloof ik
lachwekkend omdat er alleen maar 'kleine' dingen opstaanquote:
Aaaaaaaw waarom heb jij het nodig dan???quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef Maes het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft een(inclusief mezelf)
Leuk al die pakjes en kerstbomen.
Ik heb op mijn werk nog een minikerstboompje ergens, morgen maar eens opzoeken.
espresso?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
lachwekkend omdat er alleen maar 'kleine' dingen opstaan
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Ik heb ook vaak hele leuke ideeën trouwens, al zeg ik t zelfquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Nou, een duur kookboek en een duurbordspel en duur gereedschap is vast wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
- espresso
- bordspel
- koekboek
- gereedschap
- etc
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..quote:
Koekboek?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]esprasso machine? das toch geen klein ding?
Ymmequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak hele leuke ideeën trouwens, al zeg ik t zelf
Ooooooh dan zijn al die kleine kado's toch juist fijn ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..Budget is wel wat klein..
Je kan een weekend parijs doen. Das niet zo duur geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal van hem.. Maar op mijn verjaardag (eind april) ben ik 36 week, das wel spannend..Budget is wel wat klein..
Ik ben down (en niet als in het syndroom) komt wel weer goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaaw waarom heb jij het nodig dan???
Oh , dit vind je vast fijn om te horen: ik sprak zondag die mensen van Kees en Libelle, en Libelle is al heeeeeelemaal los in zn nieuwe huisjeHij mag met haar mee naar haar werk, en hij speelt als een gek met de staff van dr moeder ook
![]()
Dus dies helemaal goed terechtgekomen![]()
Alleen heet ie nu Gizmo.
Hoe orgineel![]()
Dan is Libelle nog bijna leuker
Exactlyquote:
Flip is leuker dan Libelle en Gizmoquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben down (en niet als in het syndroom) komt wel weer goed![]()
Wat leuk van Libelle / Gizmo. Ik ben zo blij dat hij een goed plekje heeft, mocht je hem nog een zien geef hem maar een dikke knuffel van mij(ik had hem Flip gedoopt
)
Nee, de koffie zelf.. Espressomaker (geen machine) heeft ie vorig jaar al gekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]esprasso machine? das toch geen klein ding?
WORST WORST WORSTquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef Qwea het volgende:
Tjsonge jonge
"Mike, geef me chips?!"
-DOe normaal
"whut jij hebt pepernoten"
-Ik geef je wel een mandarijn
"flikker op ik wil wat hartigs"
-Ik duw mn pik wel in je strot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |