Ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
als ik zeg ik krijg een berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:40 schreef Ynske het volgende:
als ik zeg ik krijg een berichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How cute!!!
Zijn er stiekem vorderingen?
![]()
Pakje voor Draakje!!
![]()
En MM! Ik had Je Santa heeft de hint toch heel goed verstopt?![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Heej, jij hierquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:46 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
How cute!!!
Zijn er stiekem vorderingen?
![]()
Pakje voor Draakje!!
![]()
En MM! Ik had Je Santa heeft de hint toch heel goed verstopt?![]()
Thuis deden we ook lootjes trekken met lootjestrekken.nl, en ik had mijn mams, en mams had mij!quote:
Stom.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef tombolafan het volgende:
Dat er gewoon ook geen kerstboom in die hogeschool mag staan...![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Haha nee idd...quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Dus in dit geval helaas niet "zustertje genees jezelf"?
Beterschap hé.
Maak je notities Tombolafan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:49 schreef Strega het volgende:
Wij krijgen hier misschien wel lefdesbaby's van een grote Tabby kater van zo'n 10 kg. en een Franse Bulldog, reu,vam zo'n 18 kg
Ze zijn zeer interraciaal en homosueel in love!![]()
Ze vormen een mooi (v)echtpaar!
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stom.![]()
Volgens mij zit ik voor het eerst in jaren op een werkplek waar een kerstboom staat!![]()
MB
Maar jouw werkplek rijdt langs kerstbomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.
Nee toch!?quote:
Zelfs niet een heeeeeeel kleintje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerstboom op mijn werkplek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jij leest net als ik niet terug maar bloedwaarde van May was weer te laag, was op controlequote:
Ohquote:Op dinsdag 8 december 2009 @ 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij leest net als ik niet terug maar bloedwaarde van May was weer te laag, was op controlegelukkig voelt ze zich wel goed maar wel hogere medicatie en goed in de gaten houden/
mooie boom!quote:
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooie boom!![]()
filmpje kan ik hier niet laden...
Anders kan ik ze telkens bij Baloe ergens vandaan plukken want dat is tof speelgoedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?
Gewoon omdat ze te fucking lui was om te bukken manquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en die beertjes, hangen die allemaal zo hoog omdat ze anders opgegeten worden door de hond?
Heul niet!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze te fucking lui was om te bukken man
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh faaaaak , al die lelijke bomen bij iedereen
![]()
![]()
Qweaaaaaaaa ik had post, thnx kuthoerrrrrr
Het is een kraai!quote:
filmpje ga ik morgen kijken danquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Anders kan ik ze telkens bij Baloe ergens vandaan plukken want dat is tof speelgoed
En dat filmpje is het mooist want kerstmuziek!
Fijn dat je post had kutsnol van me!
quote:
quote:
Heus heul welquote:
Das een lichtsneeuwman voor de ramuh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
Wat zien we nu op het laatst Q'tje? Ik snap het beeld niet. Ineens draait het, en dan?![]()
En die beertjes boveninHoe hoog is die boom, kan ie daar nog steeds niet bij?
Ssssssssht, das voor het verrassingseffect, omdat ze bovenin hangen nu pakt ie niet alleen de beertjes uit den boom om dr mee te spelen maar ramt ie meteen heel de boom om bij het pakkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
Wat zien we nu op het laatst Q'tje? Ik snap het beeld niet. Ineens draait het, en dan?![]()
En die beertjes boveninHoe hoog is die boom, kan ie daar nog steeds niet bij?
Echtniequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ssssssssht, das voor het verrassingseffect, omdat ze bovenin hangen nu pakt ie niet alleen de beertjes uit den boom om dr mee te spelen maar ramt ie meteen heel de boom om bij het pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |