Als je deel 1 gewoon uitgespeeld heb dan zie je wat meer raakvlakken. Ik heb hem uit interesse gekeken, vind het een mooie verzameling verbanden die op zich al duidelijk waren. Maar verder...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeitgeist. Tin foil hat.......
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond weer verder. Ben net begonnen enDat zette wel de toon voor dat stuk ja. Maar er komt nog wel meer moois.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik me wel afvraag, naast het punt dat je alle viewpoints kan verzamelen, waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…
Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. op mijn kaart zie ik ook niks..
Kan zijn dat ik nog niet zo ver in de game zit dat ik die opties al heb?
Verder kan ik niet wachten tot ik meer skills kan, want ik wil sneaky van daken afspringen en iemand een hidden blade in zn nek duwen.. nu moet ik lomp op zn nek springen en snel mn dagger tussen zn ribben proppen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. nu 4 dagen naar Disneyland dus even niet spelen![]()
Check je map. Eerst is deze geblurd en na de viewpoint zie je meer van de kaart en meer van je opdrachten, armor shop, dokter, etc etcquote:Op donderdag 10 december 2009 08:11 schreef Thrilled het volgende:
waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…
Beter zoeken ze zijn er wel. Bij de Villa heb je een uitleg gekregen als het goed is. Ze zijn af en toe best even zoeken maar ze zijn er echt als bij een gebouw dat rode icoontje staat.quote:Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang moet ik nog?
Venetië is idd heel mooi weergegeven. Zit er nu ookquote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Net in Venetië aangekomen. Deze game is alles wat deel 1 had moeten zijn, en dan nog een schep er bovenop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de eerste eindbaas (of hoe het ook heet) gehad en ook trainingen om beter te leren vechten. Wel stuk meer mogelijkheden om te vechten dan bij deel 1. Maar ik ben nu bij die villa maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzovijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan
meer mensen met dit probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |