abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 maart 2000 @ 00:29:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253120
Quote van Bagwan:

Streamverslagen van 16-03 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken.
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek:
Opmerkingen, commentaar, vragen, en andere zaken graag posten in commentaren op de streamverslagen. Dat houdt alles een beetje overzichtelijk.


pi_253121
De dames zitten nu bij elkaar in de slaapruimte, er wordt over Seki gepraat.
1 van de dames (zo te horen Tessa) maakt de opmerking: Als er 1 bepaald persoon niet in de bus was geweest, was het een stuk aangenamer geweest.
Van alles is weer waardeloos

  donderdag 16 maart 2000 @ 01:16:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253122
* Quenda® heeft net de bevestiging van Furby_Girl gekregen dat alles in het streamverslag op juistheid berust.

Zij was aanwezig bij de uitbraak van Seki.

pi_253123
01:12
bul:wist je dat er zijn ook groepen geweest die tegen die ado-supporters voor ons opkwamen.
Sek: ach die gasten dat waren gewoon sukkels man

(az sek en job staan buiten te roken)
ze hebben het over haakje en dat ze moeten vragen aan de redactie of ze dat morgen mogen kopen.

sek : gelukkig hebben me zoon zus en mijn ex nergens last van.
job : nee , natuurlijk anders komt heel rotterdam in opstand
az : ja , dan krijg je een jihaad hihihih , jihaad.

sek : Als ze een probleem met mij hebben dan moeten ze naar mij komen en me familie heeft er niks mee te maken.Maar ach joh als je die gasten op straat tegen komt dan zeggen ze : ooh seki in het echt ben je veel toffer dan op tv.
sek : ik ben blij dat ik bolle heb gezien.

(job stapt op de fiets)
job : ooh hij staat nog op jouw (seki red.) stand , hartstikke zwaar man. Nou laat maar zitten , ik ben niet een of andere sportheld ofzo.

01:25 job en az doen hele irritante stem immitaties en voeren een soort "act" op.
sek is al naar binnen
(ook ik kan dit niet langer aanhoren)

02:00 (ik ben er weer)
geem immitaties meer maar wat serieuzer
iwan zit er bij

job : az wat zou je doen als er een homo op je viel.
az : ik heb dan gewoon een maat.

job : ik bescherm me eigen meer dan jouw.Dit is een andere wereld dan buiten , als ik verliefd word in de bus dan sccheidt ik die situatie gewoon want dit is heel anders , heel raar omdat je dan geen contact kan maken , begrijp je.
02:08(hmm wel beeld , maar geen geluid )

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 16 maart 2000 @ 06:46:00 #5
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_253124
Het is nog volop rust in de Bus, alleen wat gesnurk en veel slapend geknuffel.

* Ted moet zo weg, dus kan ze niet wakker zien worden.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  donderdag 16 maart 2000 @ 07:33:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253125
Foto's van de uitbraak

Groepsfoto.

Seki en Pascal (Muppie en Bolle)

Büllent en Yilmaz

* Quenda® bedankt Furby-Girl©,mede-beheerster van de Seki-fansite, voor haar medewerking.

Meerdere foto's van de uitbraak zijn te vinden op de Fansite van Seki.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 16 Maart 2000).]

  donderdag 16 maart 2000 @ 11:39:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253126
Antoinet, Büllent en Seki zitten te ontbijten.

Esmeralda is bezig met haar opmaakritueel.
Büllent heeft gisteren pas een mail gehad van zijn oom, die de fansite beheert, z'n oom (Yilmaz, zie foto) wist niet dat hij kon mailen en had dat van sbs eergisteren pas gehoord.
Ook Seki zegt dat het meisje van zijn fan-site (Furby-Girl©) het ook niet wist, dat had ze hem gisteren verteld.
Antoinet zegt dat ze merkt aan aan spijkerboeken dat ze teveel snoept.
Esmeralda:"ben je aangekomen dan? "

Na 20 minuten is Esmeralda klaar met haar make-up en schuift gezellig naast Büllent om ook iets te eten.

Iwan word ook wakker, en zoals gewoonlijk, begint hij zijn dag met zijn was-ritueel

Aziz wilde vandaag naar de dokter, hij heeft het gisteren gevraagd, via de laptop , aan de regie, of ze iets kunnen regelen.

Volgens Büllent lopen de roddelbladen achter, hij wil die van volgende week zeker hebben, omdat hij wil weten wat ze dan gaan schrijven over de romance tussen hem en Aziz.

Büllent verteld over zijn moeder, die gisteren ook aanwezig was tijdens de uitbraak.
Ze vind het huis zo leeg zonder hem.

Jop en Aziz liggen nog in bed.

Ook Willeke gaat nu eten.

Tessa gaat vandaag chatten.
Esmeralda zegt dat ze superonrustig heeft geslapen.

Na tien minuten is Iwan klaar met zijn wasritueel bij het aanrecht, en gaat eten.

Büllent hoopt dat zijn familie de riemen in de tas hebben gedaan. Hij had gevraagd of ze hem broekriemen wilden brengen .

Het werk van vandaag, volgens Antoinet, bestaat uit het dichtgooien van zandkuilen.

Iwan krijgt een mededling van de regie:"Ïwan, je zender"

Büllent zegt dat de zenders wat fijner zijn afgesteld.

Esmeralda heeft zichzelf gekrabt,en zeurt over een kras die daardoor is ontstaan, en dat ze een kras op d'r bult heeft...(??)

Seki wil wel brood mee naar het werk vanmiddag, omdat zandscheppen best wel zwaar werk is. Willeke wil enkel wat fruit meenemen en Antoinet wil nix.

Iwan:"op het boodschappenbriefje moeten nog Muisjes, want die zijn op"


  donderdag 16 maart 2000 @ 11:53:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253127
De regie meld dat Bert& Ernie ( de psycholoog en de mentall coach ) aanwezig zijn.
Ze vragen of Willeke naar beneden wil komen.

Tessa is plots ook wakker.
En ook Aziz waggelde uit het slaapvertrek.
Esmeralda gaat stofzuigen!

pi_253128
Ze komen terug van het werk. Waarschijnlijk krijgen ze meerdere gele kaarten, omdat ze met de pers hebben gepraat. Seki was begonnen, want hij wilde het "rechttrekken" wat er over hem "geroddeld" wordt.

Ze hebben (volgens Job) geen geld verdiend maar moesten gewoon doorwerken.

Er werd aan de ene kant ADO ADO geroepen, aan de andere kant FEYENOORD FEYENOORD, . Seki denkt dat dit is vanwege hem.

Volgens Job is het echt heftig buiten.

Job zegt ook dat het misschien beter is dat ze morgen niet gaan werken.

* Juffrouw Jannie vind dat ze slecht met negatieve publiciteit om kunnen gaan.


Het gaat er weer heftig aan toe in de bus, iedereen reageert fel op wat er net gebeurd is.

Seki is het verhaal van de Feyenoordvlag a/h lezen, en is kwaad dat hij de schuld krijgt. Hij zegt dat een paar bouwvakkers die vlag hebben opgehangen
Hij maakt zich ook kwaad omdat er beweerd wordt dat hij bij de "harde kern" zou zitten.


[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 16 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

pi_253129
Volgens mij kan Seki niet anders dan zo hij nu doet.
't is nu 17.00, hij krijgt heel aardig een kopje koffie aangeboden.
Maar vraagt om drie klontjes, de melk, en een lepeltje, niks mis mee, als hij er niet weer achteraan zegt: of is dat soms ook weer teveel gevraagd !
pi_253130
Ze hebben ook geen boodschappen kunnen doen.

Ze werden door de pers in het openluchtmuseum "verhoord"

Iwan is boos op ze. Hij zegt dat hij er nooit op in had gegaan. Hij bedankt ze dus ook "hatelijk" voor de gele kaart. Seki antwoord met : GEEN DANK

Seki zegt dat hij de buspassagiers juist gewaarschuwd heeft toen ze naar Den Haag gingen. Hij had gezegd: kijk uit in den Haag, want dat is een volk apart En vind het dus waardeloos dat juist hij nu de schuld krijg van al die ellende.

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 16 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

pi_253131
Zit ik @#$%$ aandachtig te luisteren........is het een grap van hun , om de boel in de bus een beetje op stang te jagen.

Ze konden niet langer meer liegen, er wordt nu hard gelachen in de bus

Seki zag Iwan's gezicht (boos), en kon niet langer doorgaan met dat verhaal.

* Juffrouw Jannie vind toch dat Iwan goed reageerde.

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 16 Maart 2000).]

Van alles is weer waardeloos

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')