quote:geregistreerd op: dinsdag 8 december 2009 @ 13:34
laatste bezoek: 9 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Moet dat niet de klacht zijn? Dat is volgens mij erger dan waterboarding...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Welsie het volgende:
Anti klacht:
Ik mag wel de clip van Zanger Rinus kijken tijdens het kopiėren
Mwha, hij mag tenminste nog naar zanger Rinus kijken... Zo slecht heeft hij het dan ook weer nietquote:
Bijna goed! Ik mag de dvd zelf brandenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Sigmund666 het volgende:
TS doet MBO ICT servicemedewerker niveau 2
Maar wel onder begeleiding zeker... Pas je wel op met de lucifers?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Welsie het volgende:
[..]
Bijna goed! Ik mag de dvd zelf branden
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zou de Turbo-knop aanzetten als ik jou was TS
Je had vroeger serieus computers (286/386) waar een Turboknop op zat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turbo en branden... ik snap 'm....
Weet ik, en tegenwoordig heb je gieters en kabouters die in de fik vliegen als je turbo turbo roeptquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je had vroeger serieus computers (286/386) waar een Turboknop op zat.
(klokte het ding zich automatisch over)
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:08 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Weet ik, en tegenwoordig heb je gieters en kabouters die in de fik vliegen als je turbo turbo roept
Ik ook. Ik mocht de eerste twee maanden thuisblijven maar ben toch geslaagd met een voldoendequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef dubidub het volgende:
Ik had een topstage.
Ik denk ik meld het effe.
glazenwasser op een wolkenkrabber?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef dubidub het volgende:
Ik had een topstage.
hahaha wat een goei!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Ik niet. Ik ga op dit moment door een hel. De dag dat ik hier weg ben is de beste dag in mijn leven.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef dubidub het volgende:
Ik had een topstage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |