Geen gouden dukaten enzo nee -_-'', meer series en games enzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Gatenkaas het volgende:
Waardevolle zooi? TS spoort niet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen gouden dukaten enzo nee -_-'', meer series en games enzo
Je shit beter verpakken is de boodschap.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Geen gouden dukaten enzo nee -_-'', meer series en games enzo
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Chinless het volgende:
TNT denkt al een heel jaar nog geld te krijgen van mij. Het zou gaan over iets wat ik in USA gekocht heb en waar nog die belasting gedoe over betaald moest worden. Echter heeft TNT mij nooit het pakketje bezorgd (terwijl het wel in NL is aangekomen). Dus krijgen ze het geld ook niet.
Ik heb ze uitgenodigd om naar de rechter te stappen:P. Aangezien de handtekening op papier toch niet klopt.
Dus eerst naar Maleisie om mijn reeds gekochte game beter te verpakken, dat ding voldoende frankeren en op de post gooien, dan terugvliegen naar NL en wachten tot het aan komt? Goed planquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je shit beter verpakken is de boodschap.
Je snapt het! Baas!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dus eerst naar Maleisie om mijn reeds gekochte game beter te verpakken, dat ding voldoende frankeren en op de post gooien, dan terugvliegen naar NL en wachten tot het aan komt? Goed plan.
Bij UPS verbrandt je spul.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef zovty het volgende:
Gebruik dan ook GLS, of selectvracht, of UPS.
Dan kun je daar over klagen.
Mensen met een leven.quote:
({)quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Linker_Onderlip het volgende:
ALS IK NU DE GRIEPTYFUS KRIJG HÈ, HÈ, JA, HÈ, NOU DAN IS HET JOUW SCHULD!!11!!!11!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |