Nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Sooze1 het volgende:
(Speelt het nog mee dat hij het heeft uitgemaakt en mijn hart heeft gebroken?)
Dat denk ik ook wel. Een tweedehandsbank op marktplaats doet het niet zo goed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat de afschrijving wel 50% is.
Maar heb je niet liever dat hij gewoon de spulllen mee neemt? Ik kan me voorstellen dat je best een bedrag moet ophoesten nu.
Als je het goed wil doen, dan zou ik per object de huidige waarde bepalen. Noteren, optellen, uitbetalen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:57 schreef Sooze1 het volgende:
Fatsoen is geen probleem, hij wil echt niets hebben. We hebben geen ruzie, dus ik wil een reeel geldbedrag geven. Maar ook niet teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus... Gewoon vragen wat hij wil hebben. Ben je het er mee eens, prima. Ben je her er niet mee eens, doe een tegenbod. Net zolang tot jullie het eens zijn.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Daar staat ie ook al ...quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Re het volgende:
als het alleen om de inboedelscheiding gaat kan het beter naar WGR...
Vanaf de tweede verdieping kan een gedumpte liefde al een behoorlijk impact hebben!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Re het volgende:
ohhh ok, dan hier over de emotionele impact van deze gedumpte geliefde
Hij wil er geld voor hebben. Laat hem een voorstel doen en onderhandel erover.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef Sooze1 het volgende:
Hij wil dus niks hebben en ik wil eigenlijk niets kwijt. Ik wil een redelijk bod doen om hem uit te kopen
1. Heb je de bonnetjes/ een idee wat het in totaal gekost heeft?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |