Ik zit me nu eigenlijk eens af te vragen waar de kijkshop dan wel op gericht is, vind die zaak misschien nog wel nuttelozer dan de dixons.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef karr-1 het volgende:
De Kijkshop is ook niet bepaald gericht op service en gebruikers
Nee, ze bieden een gratis geheugenkaart aan waarvan iedereen denkt dat ie voor die camera is. Dat is gewoon mensen misleiden:quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef iFries het volgende:
Mensen die geen geheugenkaartje in een camera krijgen
Dat is me een partij kansloosquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Nee, ze bieden een gratis geheugenkaart aan waarvan iedereen denkt dat ie voor die camera is. Dat is gewoon mensen misleiden:
http://www.kijkshop.nl/producten/5253-5267-5658/
Ah!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Nee, ze bieden een gratis geheugenkaart aan waarvan iedereen denkt dat ie voor die camera is. Dat is gewoon mensen misleiden:
http://www.kijkshop.nl/producten/5253-5267-5658/
En dat is die dus niet..quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:55 schreef 78rt21 het volgende:
[..]
Nee, ze bieden een gratis geheugenkaart aan waarvan iedereen denkt dat ie voor die camera is.
Ja wist ik veel, kende die hele winkel niet. Zag die aanbieding en dacht: die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Maart85 het volgende:
Welke mongool koopt er dan ook wat bij de kijkshop![]()
![]()
Meest kansloze winkel ooit. Voor uitgebreide product informatie hoef je daar niet te komen. Er staan voornamelijk halve zolen achter de toonbank, die absoluut geen kennis en affiniteit met de producten hebben.
Als leek kan je nog het beste informatie inwinnen door je in te lezen in de materie. Als je hiervoor te dom bent, of je hebt er simpelweg geen zin in, dan ga je naar een speciaalzaak. Laat je daar inlichten en koop het desbetreffende apparaat vervolgens via de pricewatch van Tweakers. J
Verder zit je zelf te zeiken dat je een showmodel hebt gekocht, je hebt hier toch ook zelf mee ingestemd? Dan moet je je bek er ook over houden, het was gewoon jou keuze. Dat die SD-kaart niet past is inderdaad wel een fout van de verkoper.
Kijken en kopen meer niet. En wat een afgrijselijk lelijke camera....quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zit me nu eigenlijk eens af te vragen waar de kijkshop dan wel op gericht is, vind die zaak misschien nog wel nuttelozer dan de dixons.
Ik dacht dat jij hem juist wel mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kijken en kopen meer niet. En wat een afgrijselijk lelijke camera....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |