Je weet wel dat je nu mogelijk een strafbaar feit begaat? (quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:07 schreef Lariekoek het volgende:
Ohja, snel mensen haal u geld weg bij xxx!
Bron?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef PakZe het volgende:
Kijk uit!
Mijn kredietbank blokkeert grotere stortingen op DOORLOPENDE kredieten. Ze zijn waarschijnlijk op zoek naar geld om eigen tekorten op te lossen.
Ze beroepen zich op zorgplicht, de nieuwste methode om klanten op te lichten, maar ze plegen ze gewoon contractbreuk.
Ik ben nu 20.000 euro kwijt. Dit bedrag was bestemd voor een aannemer. Deze moet nu op zijn geld wachten, terwijl ik een advocaat voor 250 euro/uur moet inschakelen.
Als die kredietbank valt is de Nederlandse staat falliet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je weet wel dat je nu mogelijk een strafbaar feit begaat? ()
Als ze een storting blokkeren staat het geld nog gewoon op je eigen rekening......quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:55 schreef PakZe het volgende:
Kijk uit!
Mijn kredietbank blokkeert grotere stortingen op DOORLOPENDE kredieten. Ze zijn waarschijnlijk op zoek naar geld om eigen tekorten op te lossen.
Ze beroepen zich op zorgplicht, de nieuwste methode om klanten op te lichten, maar ze plegen ze gewoon contractbreuk.
Ik ben nu 20.000 euro kwijt. Dit bedrag was bestemd voor een aannemer. Deze moet nu op zijn geld wachten, terwijl ik een advocaat voor 250 euro/uur moet inschakelen.
Ladidaaa... Ik vind het trouwens eigenlijk een KLB topicquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik dacht dat je op Fok! geen bedrijven met naam en toenaam mocht beschuldigen zonder onderbouwing.
Doe dan ook even mijn quotequote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ladidaaa... Ik vind het trouwens eigenlijk een KLB topic
En er dan nog speciaal voor registreren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ladidaaa... Ik vind het trouwens eigenlijk een KLB topic
Jij bent een uitzondering. Weet je toch.quote:
Ik dacht een kloonquote:[b]Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef ManAtWork het volgende:[quote]
Jij bent een uitzondering. Weet je toch.
Je had een kloon. Zo was het toch?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik dacht een kloon
Had het trouwens zelf ook kunnen doen
Goede bijdrage!quote:
Ohja, dat was hetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je had een kloon. Zo was het toch?
Inderdaad,... luie prutser.
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef _Flash_ het volgende:
Zeg ik het zo goed?
Je had geen 20K
Je leende 20K via een doorlopend krediet
Je stortte het weer terug in je doorlopend krediet
Je wilt weer 20K lenen via je doorlopend krediet
De bank heeft zich ondertussen bedacht en meent dat jij minder kredietwaardig bent geworden
Bank heeft jouw krediet verlaagd
TS kan niet weer lenen
zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |