quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
WTF![]()
Ruim de helft masturbeert op het werk
Gijs we hebben Oddworld: Abe's Oddysee gespeeld op de PSX.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb geen xbox meer.. maar dat was inderdaad een erg cool spel
Maar toen bestond nog niet de druk van online kunnen gamen
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef gijsje79 het volgende:
WTF![]()
Ruim de helft masturbeert op het werk
Welke koffie persen ze bij jou?quote:
Het is ochtend Gijs,.... doe eens normaal!quote:
We hebben van die droge korrels, in 2 sec heb je een heerlijk bakkie koffie. Ze zeggen dat we de beste koffie hebben van de 4 kantoren, zou best kunnen vind m goed te drinkenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke koffie persen ze bij jou?
Weet niet eens meer wat die DV diensten waren hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 08:11 schreef Chocobo het volgende:
Vond dat altijd zo gezellig op KS,.... als B. een DV2 had en ik DV1. Kwam die binnen hoor,...altijd op tijd,... direct een bakkie halen en een sjagie rollen
DV1 - 06:45 - 15:15 (WK altijd te laatquote:Op donderdag 10 december 2009 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat die DV diensten waren hoor
Maar inderdaad, eerst paar bakken koffie, en dan wat doen!
Was echt tof daar.
Die moesten we gewoon iedere dag wakker bellen man! En dan presteerde ze het om pas om half 10 ofzo aan te komen he ... zeker 1 of 2x in de week.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
DV1 - 06:45 - 15:15 (WK altijd te laat)
Op het werk jaquote:Op donderdag 10 december 2009 08:29 schreef Bastard het volgende:
Zij heeft toch ook een keer dr tieten laten zien aan je Gijs?
Binnen stampen,... niks zeggen! Wij zuchten,... uur later lachen achter haar computer,... ohhhh tenenkrommend Gijs,... maar ja. Had altijd wel wat met haar.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die moesten we gewoon iedere dag wakker bellen man! En dan presteerde ze het om pas om half 10 ofzo aan te komen he ... zeker 1 of 2x in de week.
Was geen werk meer Gijs,... eerder een clubhuis voor rokende mensenquote:
Ja man, die wist dat ie hard werd en ging er vervolgens nog even over wrijvenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Binnen stampen,... niks zeggen! Wij zuchten,... uur later lachen achter haar computer,... ohhhh tenenkrommend Gijs,... maar ja. Had altijd wel wat met haar.
Gaf ze jou ooit niet een lapdance waardoor je een boner kreeg? Althans,... je moest even achter je bureau blijven zitten toch na de dans?
ik vind het wel gaaf hoor, zeker omdat er meerdere mensen zijn die de verhalen kennen zo komt er steeds meer shit naar vorenquote:Op donderdag 10 december 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was geen werk meer Gijs,... eerder een clubhuis voor rokende mensen
Choas? Was hier laatst onder een nick vlgs mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik vind het wel gaaf hoor, zeker omdat er meerdere mensen zijn die de verhalen kennen zo komt er steeds meer shit naar vorenHoe ist met die bolle eik die moet hier ook gewoon weer mee komen posten ( alhoewel, hij kan niet inloggen omdat die wachtwoorden een tijd teruig gereset zijn
)
Silver Surfer?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik vind het wel gaaf hoor, zeker omdat er meerdere mensen zijn die de verhalen kennen zo komt er steeds meer shit naar vorenHoe ist met die bolle eik die moet hier ook gewoon weer mee komen posten ( alhoewel, hij kan niet inloggen omdat die wachtwoorden een tijd teruig gereset zijn
)
O-Ren?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
)
Wie wil er nou niets met mij te maken hebben!?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
geen idee of die nog veel met de Gijsjes te maken wil hebben nu.
Ah, de happy-pil is uitgevallen, welcome back!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beseffen jullie trouwens dat we over 20 dagen het derde decenium wat we bewust hebben meegemaakt kunnen afsluiten? Na de jaren '80 en '90 kunnen we nu de jaren '00 afsluiten.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, de happy-pil is uitgevallen, welcome back!
Gebloggedquote:Op donderdag 10 december 2009 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah, de happy-pil is uitgevallen, welcome back!
Nee, een goede vriendin. Hebben we op onze reis naar Japan ontmoet.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. wie is die 'Wortel' dan? Is dat je chick?
Jaren 80 ehquote:Op donderdag 10 december 2009 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beseffen jullie trouwens dat we over 20 dagen het derde decenium wat we bewust hebben meegemaakt kunnen afsluiten? Na de jaren '80 en '90 kunnen we nu de jaren '00 afsluiten.![]()
- Gelukkig nietquote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben we al een link naar de foto's van Patricia Paay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |