Ik heb het alweer gefixedquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:54 schreef kepler het volgende:
iemand verstand van een thermostaat aansluiten?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
God of War 3 en Final Fantasy XIIIklaar!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjooooooooooo
Wordt lid van de Dead Space 'fanpage' op Facebook (heb je al een invite gestuurd)! Je krijgt dan het laatste nieuws op je FB homepage
Game Informer heeft Dead Space 2 week: http://gameinformer.com/mag/deadspace2.aspx
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt geen behoefte aan, nog niet eens aangeraakt.
Dat GT5 Forza 3 gaat overtreffen.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Als ik de vorige pagina lees is na begin volgend jaar een xbox nog niet echt noodzakelijk ? GT5
SP is fantastisch!quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
God of War 3, Final Fantasy XIII, GT5, Heavy Rain, Yakuza 3,.... tering,.... dat wordt keuzes maken!
God of War 3 en Final Fantasy XIIIklaar!
Een pot nat. Het blijft dezelfde rondjes rijden in dezelfde auto's.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat GT5 Forza 3 gaat overtreffen.
Ja of je nou een pad vind spelletje speelt, of een upgrade spelletje omdat je steeds maar net niet sterk genoeg bent voor een eindbaas of een rondjesrijspelletje. Het is allemaal tijdverdrijf.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een pot nat. Het blijft dezelfde rondjes rijden in dezelfde auto's.
Nieuw goed voornemen: genieten van elke dag. Niet alles als een verplichting zien. Niet altijd maar rennen naar het volgende salaris, de volgende game of de volgende reis. Genieten van de kleine dingen! Een kop chocolademelk, een leuke post bij de Gijsjes, etc...Ik ben dat eeuwige gezeik van de Nederlanders eigenlijk zat, ook al doe ik er regelmatig vrolijk in mee, altijd maar gezeik over alles...zie de media: het is nooit goed en het gaat nergens over! Kerstbomen en kruisbeeldjes, AOW en deeltijd WW, Milieutops en sneeuwverwachtingen, Advocaat of Koeman. Who fuckin' cares?!?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:59 schreef Chocobo het volgende:! Die Strol,.... ziet gelukkig de waarde van alles in. Maar ja,... schelden en slechte dagen hebben horen bij een goed leven vind je niet?
Fase Gijs,... ook je post. Je geneest wel weer! Maar goede voornemens kunnen nooit kwaadquote:Op woensdag 9 december 2009 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuw goed voornemen: genieten van elke dag. Niet alles als een verplichting zien. Niet altijd maar rennen naar het volgende salaris, de volgende game of de volgende reis. Genieten van de kleine dingen! Een kop chocolademelk, een leuke post bij de Gijsjes, etc...Ik ben dat eeuwige gezeik van de Nederlanders eigenlijk zat, ook al doe ik er regelmatig vrolijk in mee, altijd maar gezeik over alles...zie de media: het is nooit goed en het gaat nergens over! Kerstbomen en kruisbeeldjes, AOW en deeltijd WW, Milieutops en sneeuwverwachtingen, Advocaat of Koeman. Who fuckin' cares?!?
Dan zou ik sjagarijnig kunnen doen. Ik zou ook een verse appelflap kunnen kopen bij de oliebollenkraam en daarna in de stationrestauratie kunnen gaan zitten om Beneath a Steel Sky op mijn iPhone te spelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Bastard het volgende:
Die Strol heeft vandaag een stel uppers genomen, zijn vanmiddag wel uitgewerkt en dan ziet hij de realiteit weer in. Waarschijnlijk als de trein weer eens net voor zn neus wegrijdt en de volgende 40 minuten vertraging heeft.
Goed nieuws bericht gehad of gewoon goed geslapen inderdaad. Tijdelijke motivaties door derde positieve emoties,... werkt heerlijk als je er even in zit! Het leven haalt hem echter wel weer inquote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Bastard het volgende:
Die Strol heeft vandaag een stel uppers genomen, zijn vanmiddag wel uitgewerkt en dan ziet hij de realiteit weer in. Waarschijnlijk als de trein weer eens net voor zn neus wegrijdt en de volgende 40 minuten vertraging heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |