GFquote:
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, hoor je niet te slapen rond deze tijd
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GF![]()
[..]
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.
dat mag wel, het is nog geen kerst dus je kan ze nog even vetmestenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik knuffel mijn katten liever als je het niet erg vindt
beetje donker de foto maar de boom ziet er wel gezellig uitquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
Ik kan jullie een foto natuurlijk niet onthouden, de Klonkboom met als je goed kijkt twee van onze vijf katten erbij
[ afbeelding ]
ook goedemorgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
huh, hoor je niet te slapen rond deze tijd
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat mag wel, het is nog geen kerst dus je kan ze nog even vetmesten
WOKquote:
zal zo rond half 4 zijn geweest dat ik in slaap ben gevallenquote:[..]
hij is een beetje uit zijn ritme, ron 3:00 sliep hij al denk ik, 5 uur later is ie weer wakker.
quote:
hoeveel knopjes hebben jullie eigenlijk meer dan de normale users?quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die macht, al die knopjes, al die verwarring
en dat is je goed rechtquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ook dan niet, wat andere culturen doen zal me aan mijn anus oxideren maar ik eet geen katten
misschien een beetje oppassen wie ik welk recept geefquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
al die macht, al die knopjes, al die verwarring
* wel.o.k gaat naast gf zitten om mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel knopjes hebben jullie eigenlijk meer dan de normale users?
Ll vrouwtjequote:Op dinsdag 8 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
winterlandschap achtergrond op pc gezet hier
alleen mn speculaas vergeten![]()
Maar mn nieuwe bank zit toppie
Ook goed voor mn relatie, heb al jaren niet zo dichtbij JF gezeten
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die link naar de forumadmin, werkt die bij moderators wel?
quote:Deze functie is momenteel niet beschikbaar. Misschien ben je niet ingelogd of heb je geen toegang tot deze functie.
was in het verleden een notoire baggeraarquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
was in het verleden een notoire baggeraaren dat hebben ze gestopt door me modje te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |