Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houdenquote:Op maandag 7 december 2009 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze nomineer neer ik voor de afknapper van het jaar!!!!
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troepquote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
quote:Op maandag 7 december 2009 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een halve liter fristi drinken..en dan kijken of je t op kan houden![]()
Ik mag toch zeker wel pissen ( onee ik zeg pissen oe boee..)
Het is zaligquote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Fristi is niet te drinken, zoete kleffe troep![]()
OH MEID WAAR ZIJN HAAR MANIIEEEEEEEEEEEREN![]()
![]()
Moet jij ook zo nodig pissen?quote:
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reagerenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsenquote:Op maandag 7 december 2009 23:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet jij ook zo nodig pissen?![]()
Haha jij bent echt zo iemand die dan heel droog ''uhm..nee'' zegt.
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..quote:Op maandag 7 december 2009 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grote kans dat ik dit zou zeggen of dat ik juist niet droog zou reageren
wtf, ken je me in het echt ofzo
beledigd?quote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
En dan of beledigd wegloopt of gaat kotsen![]()
!11!
Nee, maar fristi is niet lekker...
Vifit uit zo'n pak, het perfecte uitbrakdrankje
moet ik doodquote:Op maandag 7 december 2009 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan mensen redelijk goed inschatten..![]()
HAHAHA mensen die dat zeggen zijn echt zo $%^#%^##, die moeten gewoon dood ofzo![]()
Ik natuurlijk niet.
Omdat jij er gisteren een half uur over praattequote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
beledigd?
en waarom praat jij steeds over kotsen tegen mij?
ojaquote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat jij er gisteren een half uur over praatteMaar ik kap er wel mee
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt mequote:
ik heb mensenkennisquote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neinnnn ! Ik had het over mezelf ..''mensen die hele tijd zeggen dat ze mensenkennis hebben enzo..'' die moeten dood. Natuurlijk niet echt..maar je snapt me( I hope?)
Ik! Oh wachtquote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Neee... ik zei het later pas met opzet, toen ik erachter kwam dat jij vindt dat mensen dood moeten als ze zoiets zeggen. Ik dacht eerst dat mensen die zeggen "uhmmm oke" (droog reageren) dood moeten.quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh bedoelde je 't zo ! hahaha.
Ja welk meisje heeft er geen mensenkennis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |