abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75396699
Dat heb ik dus met mijn PS3 controller, helemaal naar de mallemoeren door de frustaties.
pi_75396721
Wat the kanker die foto's.
pi_75396727
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef Salsaneck het volgende:
Dat heb ik dus met mijn PS3 controller, helemaal naar de mallemoeren door de frustaties.
!

AI GOT PWNED IN CALL OF DUTY MUMMY
pi_75396731
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:47 schreef Salsaneck het volgende:
Thanks voor 1 van de eerste on-topic reacties.
heb jij achteraf dan ook spijt, of denk je, het was het waard?
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:50:42 #130
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75396742
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zo dan

[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:52:37 #131
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75396766
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:49 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Thanks voor 1 van de eerste on-topic reacties.
heb jij achteraf dan ook spijt, of denk je, het was het waard?
Hoezo zijn alle reacties die zeggen "nee, dat heb ik nooit, wat ben je suf" niet ontopic?
pi_75396784
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:46 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zo dan

[ afbeelding ]
Dag.
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:54:56 #133
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75396796
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Dag.
Wat verwacht je dan ook in KLB ?

Tevens ga je niet in op de discussie, maar draai je er omheen met je "kijk mij ik ben te superieur om dit te beantwoorden" gedrag, dus..

Houdoe Lamon
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75396809
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:54 schreef Drinky het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan ook in KLB ?
Wat verwacht je sowieso als je zulke fotos op FOK post.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75396816
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Hoezo zijn alle reacties die zeggen "nee, dat heb ik nooit, wat ben je suf" niet ontopic?
Oh ja, en dit.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75396817
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

!

AI GOT PWNED IN CALL OF DUTY MUMMY
Call Of Duty is voor bitches
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:57:09 #137
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75396824
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:56 schreef Zapato het volgende:

[..]

Wat verwacht je sowieso als je zulke fotos op FOK post.
Mister Sexy te worden
Drinky is een baas
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:08:16 #138
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_75396949
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Kap daar eens mee klein kippenborstje, dat is nu al de zoveelste keer dat je je frustraties bij mij zoekt. Kies eens iemand anders uit in een ander topic.
Dit ging over laptops die kapotgeslagen worden, dus als je een foto met je laptop die je kapot geslagen hebt komt, kun je weer terugkomen.
Ik reageerde weer op iemand die jou wilde omschrijven. That's all. Nu lijkt het alsof je je schaamt voor wat je zelf op internet gooit.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:08:44 #139
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75396954
Samenvatting!

Om te beginnen slaat Lamon zijn laptop kapot nadat hij wat drinken gemorst heeft. Een foto en wat zinnen later staat dit op internet met de vraag of mensen dit ook hebben. Wat goedbedoelde posts en ontkennende antwoorden later, evenals 2 of 3 users die betwijfelen of het wel echt is, besluit Lamon maar een foto van eerdergenoemde laptop met zijn hoofd erbij te posten.

Vervolgens komt dit pareltje eruit:
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nee, hoor, enkel de domme materialisten, die een anonieme grote bek hebben.
Of dreigen andermans huis in de fik te steken, ik noem maar wat he?
Maar Lamon, waarom zouden alleen domme materialisten, die anoniem ook nog eens een grote bek hebben, hun laptops niet kapot slaan? Is dat niet iets wat ieder rationeel persoon zou doen? Zei je niet eerder dat het dom van jezelf was? Impliceer je hier dat je zelf dom en onrationeel bent? Zet je dan met terugwerkende kracht niet het hele beeld van non-materialisten een beetje te kakken?

Verder is het idee van mensen die tegen materialisme zijn maar toch 3 (herstel, 2) laptops hebben ook een beetje vreemd. Is het niet juist materialistisch om meer dan één laptop te hebben, of meer dan één van welk luxe-artikel dan ook?

Hoe doe je dat trouwens, laptops kopen, alles wat je bezit weggeven aan goede doelen en dergelijke, terwijl je volgens mijn weten, en wat je ook graag mag vertellen op Fok, in een videotheek werkt? Verdien je daar genoeg om je zo'n exorbitante levensstijl te veroorloven? En waarom hou je je dan nog bezig met het verstrekken van microkredieten? Is 1000 euro waarvan 500 euro aan de strijkstok blijft hangen in zo'n geval ook niet beter dan 2 euro die rechtstreeks verstuurd worden?
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Yup, totdat je opgerot bent met je dreigementen naar internetusers toe.
Moet je eens indenken, ik heb er zelfs een laptop van 1100 voor over in een baldadige bui, ga maar na wat ik er voor over heb, als ik echt bedenk hoezeer ik me irriteer aan mensen die anderen bedreigen omdat ze denken dat ze dat zomaar even kunnen.
Hier vertel je dat je er zelfs een laptop van 1100 euro voor over hebt om mensen uit te lokken. Probeer je hier te zeggen dat je er niet echt drinken overheen hebt gegooid? In dat geval, waarom zou het niet gewoon een laptop kunnen zijn die je per ongeluk liet vallen waarna je er een stoer topic over opent om te laten zien hoe weinig je wel niet om spullen geeft en wat een impulsieve man je bent? En dat terwijl je een imago als eerlijke man probeert te creëren, zo iemand die het niks doet wat anderen over hem zeggen.

In dat straatje past het ook niet helemaal dat je jezelf googled om te reageren in de topics waar men het op een negatieve manier over je heeft, maargoed, iedereen zo zijn kleine hypocrisietjes he.
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:09:44 #140
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_75396961
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:45 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Off-topic.
Maar Inverted_world is nogal slap en klein, vandaar de term kippenborstje. Ik had het niet gezegd als hij met zijn laffe hoofd niet zelf begonnen was overigens.
Je krijgt wat je geeft zeg maar.
haha, iemand is op zijn teentjes getrapt.

Je hebt wel gelijk hoor, ik ben met mijn 1,85 relatief klein. En ik voel me ook heel slap als ik jou zo zie met je atletisch afgetrainde lichaam.
It's you my love, you who are the stranger
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:12:45 #141
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75396983
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:08 schreef Biels het volgende:
Samenvatting!

Om te beginnen slaat Lamon zijn laptop kapot nadat hij wat drinken gemorst heeft. Een foto en wat zinnen later staat dit op internet met de vraag of mensen dit ook hebben. Wat goedbedoelde posts en ontkennende antwoorden later, evenals 2 of 3 users die betwijfelen of het wel echt is, besluit Lamon maar een foto van eerdergenoemde laptop met zijn hoofd erbij te posten.

[..]

Maar Lamon, waarom zouden alleen domme materialisten, die anoniem ook nog eens een grote bek hebben, hun laptops niet kapot slaan? Is dat niet iets wat ieder rationeel persoon zou doen? Zei je niet eerder dat het dom van jezelf was? Impliceer je hier dat je zelf dom en onrationeel bent? Zet je dan met terugwerkende kracht niet het hele beeld van non-materialisten een beetje te kakken?

Verder is het idee van mensen die tegen materialisme zijn maar toch 3 (herstel, 2) laptops hebben ook een beetje vreemd. Is het niet juist materialistisch om meer dan één laptop te hebben, of meer dan één van welk luxe-artikel dan ook?

Hoe doe je dat trouwens, laptops kopen, alles wat je bezit weggeven aan goede doelen en dergelijke, terwijl je volgens mijn weten, en wat je ook graag mag vertellen op Fok, in een videotheek werkt? Verdien je daar genoeg om je zo'n exorbitante levensstijl te veroorloven? En waarom hou je je dan nog bezig met het verstrekken van microkredieten? Is 1000 euro waarvan 500 euro aan de strijkstok blijft hangen in zo'n geval ook niet beter dan 2 euro die rechtstreeks verstuurd worden?
[..]

Hier vertel je dat je er zelfs een laptop van 1100 euro voor over hebt om mensen uit te lokken. Probeer je hier te zeggen dat je er niet echt drinken overheen hebt gegooid? In dat geval, waarom zou het niet gewoon een laptop kunnen zijn die je per ongeluk liet vallen waarna je er een stoer topic over opent om te laten zien hoe weinig je wel niet om spullen geeft en wat een impulsieve man je bent? En dat terwijl je een imago als eerlijke man probeert te creëren, zo iemand die het niks doet wat anderen over hem zeggen.

In dat straatje past het ook niet helemaal dat je jezelf googled om te reageren in de topics waar men het op een negatieve manier over je heeft, maargoed, iedereen zo zijn kleine hypocrisietjes he.
Zeg Biels , zoek een hobby.

Verder heb je op ieder punt gelijk.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75397008
quote:
Teveel gedoe Biels, zo laat in de nacht.
Nog een tip voor een mooie nieuwe laptop? Want daar heb ik meer aan dan analyses die de plank volledig misslaan,
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:15:35 #143
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75397014
quote:
Samenvatting!

[..]

[..]

Gast, dat jij daar nog energie voor hebt zo laat

Tevens ben ik het helemaal met je eens
Drinky is een baas
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:16:16 #144
258081 FoKTeD
Fok TeD met zn lelijke hoofd
pi_75397022
iemand had niks te doen om 1:16 xD
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:16:20 #145
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75397024
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Nog een tip voor een mooie nieuwe laptop? Want daar heb ik meer aan dan analyses die de plank volledig misslaan,
Het is geen analyse. Het is een samenvatting, reactie en logische gevolgtrekking.
pi_75397043
quote:
Samenvatting!
[verhaal]
Goed verhaal!
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ga naar DIG. Nu ga je zelf offtopic.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75397065
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:18 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Goed verhaal!
[..]

Ga naar DIG. Nu ga je zelf offtopic.
Ga moderaten anders, je bent niet voor niets blauw, wat doen foto's van mij hier die ik niet zelf plaats, en wat doen doodsbedreigingen in klb? Als je nog verder off-topic wilt...
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:23:39 #148
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75397102
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ga moderaten anders, je bent niet voor niets blauw, wat doen foto's van mij hier die ik niet zelf plaats, en wat doen doodsbedreigingen in klb? Als je nog verder off-topic wilt...
Als jij die foto's niet hier(op Fok) had geplaatst zou ik ze ook nooit gebruikt kunnen hebben, je kan zoiets echt wel verwachten, en zeker in KLB, dan moet nu niet opeens huilie gaan doen
Drinky is een baas
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:24:44 #149
258081 FoKTeD
Fok TeD met zn lelijke hoofd
pi_75397117
wat is internet toch grappig midden in de nacht, xD bitch fighst zonder enig boeiende reden
  dinsdag 8 december 2009 @ 01:24:47 #150
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75397119
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')