Dan is die van Lamon maar een matige grap, maar laat 'm d'r maar lekker op stampen, hij heeft hem immers gekocht, whehehe!quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Biels het volgende:
Overigens kost zo'n laptop, Samsung r510, een eurootje of 700.
Luttele euro's het scheelt bijna de helft...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet toen ik hem kocht.
maar gaan we nu over een paar luttele euro's praten?
Ik dacht dat je meer kwijt wilde?
Hoe doe ik wat?quote:
Ik snap de link niet zozeer tussen dingen kapot slaan in een opwelling en een anonieme materialist zijn. Kun jij deze even voor me verduidelijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet toen ik hem kocht.
maar gaan we nu over een paar luttele euro's praten?
Ik dacht dat je meer kwijt wilde?
Een contact gestoord persoon die op zijn eigen foto's geilt & FOK! spamt met pretentieus gebrabbelquote:Op maandag 7 december 2009 23:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik denk dat ie krav maga heeft gedaan op zijn laptop.
Overigens, wie de neuk is Lamon eigenlijk, de meeste posters hier schijnen hem niet zo te mogen...
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:22 schreef Zapato het volgende:
Goed topic. Dat kun je Lamon nooit ontzeggen. Een goed topic.
Jezus....quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Een contact gestoord persoon die op zijn eigen foto's geilt & FOK! spamt met pretentieus gebrabbel
Whehehehe, WEER een reden dat ik dat soort foto's niet postquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus...._!
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=lamon+fok&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus...._!
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=lamon+fok&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
Jeeeeeeeeesus ik kliktequote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus...._!
Kap daar eens mee klein kippenborstje, dat is nu al de zoveelste keer dat je je frustraties bij mij zoekt. Kies eens iemand anders uit in een ander topic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus...._!
Hallo, de link tussen laptops kapot slaan en anonieme materialisten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap daar eens mee klein kippeborstje, dat is nu al de zoveelste keer dat je je frustraties bij mij zoekt. Kies een iemand anders uit in een ander topic.
Dit ging over laptops die kapotgeslagen worden, dus als je een foto met je laptop die je kapot geslagen hebt komt, kun je weer terugkomen.
Anonieme materialisten slaan geen laptops kapot uit ongeduld. Link gelegd, tevreden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Hallo, de link tussen laptops kapot slaan en anonieme materialisten?
Wat heeft dat met anoniem zijn te maken? En is de reden dat niemand hier zegt dat ook te doen dat het allemaal anonieme materialisten zijn, of dat ze gewoon niet uit een impuls dom handelen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Anonieme materialisten slaan geen laptops kapot uit ongeduld. Link gelegd, tevreden?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jezus...._!
quote:
Kippenborstje? Jij bent dat toch op die foto'squote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap daar eens mee klein kippenborstje, dat is nu al de zoveelste keer dat je je frustraties bij mij zoekt. Kies eens iemand anders uit in een ander topic.
Dit ging over laptops die kapotgeslagen worden, dus als je een foto met je laptop die je kapot geslagen hebt komt, kun je weer terugkomen.
Off-topic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kippenborstje? Jij bent dat toch op die foto's
Zo danquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kap daar eens mee klein kippenborstje, dat is nu al de zoveelste keer dat je je frustraties bij mij zoekt. Kies eens iemand anders uit in een ander topic.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Off-topic.
Maar Inverted_world is nogal slap en klein, vandaar de term kippenborstje. Ik had het niet gezegd als hij met zijn laffe hoofd niet zelf begonnen was overigens.
Je krijgt wat je geeft zeg maar.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat heeft dat met anoniem zijn te maken? En is de reden dat niemand hier zegt dat ook te doen dat het allemaal anonieme materialisten zijn, of dat ze gewoon niet uit een impuls dom handelen?
Je leek namelijk te impliceren dat het 1e het geval was, en dat lijkt me een vrij voorbarige conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |