Nee, hoor, enkel de domme materialisten, die een anonieme grote bek hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, de rest van de wereld heeft niet zoiets. De rest van de wereld denkt blijkbaar even 5 seconden na voor ze als een dwaas dat hele ding verbouwen.
Dus jij wilt zeggen dat mensen die niet materialistisch zijn ingesteld per definitie hun spullen slopen als ze drinken morsen? Of dat mensen die niet materialistisch zijn dat alleen doen als ze niet anoniem zijn? Wat doen de anonieme non-materialisten dan? Of de niet-anonieme materialisten?quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hoor, enkel de domme materialisten, die een anonieme grote bek hebben.
Of dreigen andermans huis in de fik te steken, ik noem maar wat he?
Fucking anonieme materialistquote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, ontopic, even voor de statistieken.
Ik denk in zo'n geval even 5 seconden na voor ik als een dwaas dat hele ding verbouw.
Dus eerst denk jij 5 seconden na, en daarna sla je je spullen kapot?quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, ontopic, even voor de statistieken.
Ik denk in zo'n geval even 5 seconden na voor ik als een dwaas dat hele ding verbouw.
Vooral blijven uitlokken, he.quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, het staat er niet heel erg handig nee.quote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus eerst denk jij 5 seconden na, en daarna sla je je spullen kapot?
Dat is eigenlijk nog dommer
Lees nu nog eens rustig de post van Biels. Daarna jouw reply en dat nog even een tijdje laten sudderen. Heb je zomaar een heel nieuw recept!quote:Op maandag 7 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, totdat je opgerot bent met je dreigementen naar internetusers toe.quote:
En maar steeds die prijs terloops laten vallenquote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, totdat je opgerot bent met je dreigementen naar internetusers toe.
Moet je eens indenken, ik heb er zelfs een laptop van 1100 voor over in een baldadige bui, ga maar na wat ik er voor over heb, als ik echt bedenk hoezeer ik me irriteer aan mensen die anderen bedreigen omdat ze denken dat ze dat zomaar even kunnen.
Ik heb je nooit bedreigt, punt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet je eens indenken, ik heb er zelfs een laptop van 1100 voor over in een baldadige bui, ga maar na wat ik er voor over heb, als ik echt bedenk hoezeer ik me irriteer aan mensen die anderen bedreigen omdat ze denken dat ze dat zomaar even kunnen.
Heb je hem mischien bedrogen?quote:
Scherpquote:
Iemand in de KLB SC postte ooit eens die inzending van Lamon voor Mister Fok Sexy ofzo, ik heb sindsdien trauma's.quote:
Zeg je hier nou zojuist dat je de laptop sloopt omdat je users wilt uitlokken? Want dat staat er wel, namelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 23:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, die zag ik ook al in griekjeee's fobo, snap wat je bedoeltquote:Op maandag 7 december 2009 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iemand in de KLB SC postte ooit eens die inzending van Lamon voor Mister Fok Sexy ofzo, ik heb sindsdien trauma's.
In welk geval dit een leugenachtig baas-topic is, waar jij toch al niet zo'n fan van bent.quote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeg je hier nou zojuist dat je de laptop sloopt omdat je users wilt uitlokken? Want dat staat er wel, namelijk.
Wel een laptop van 1100 euro hèquote:Op maandag 7 december 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeg je hier nou zojuist dat je de laptop sloopt omdat je users wilt uitlokken? Want dat staat er wel, namelijk.
Niet toen ik hem kocht.quote:Op maandag 7 december 2009 23:59 schreef Biels het volgende:
Overigens kost zo'n laptop, Samsung r510, een eurootje of 700.
Volgens mij was jij toch degene die de prijs van de laptop er steeds bijhaalde hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet toen ik hem kocht.
maar gaan we nu over een paar luttele euro's praten?
Ik dacht dat je meer kwijt wilde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |