quote:Op maandag 7 december 2009 23:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hee, dat is nou ook al zo bij jouHuuuuuuu!! Drinky maakt garpjes!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
Vintage is cool.quote:
Ergens geloven ze het niet omdat jij het bent denk ik zomaar eensquote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vintage is cool.
En omdat ik zie dat users me niet allemaal geloven, ga ik ff n foto met mij en mijn kapot geslagen laptop maken.
2 of 3 users. Maar als jij nog een excuus zoekt om op de foto te gaan, ga je gang.quote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vintage is cool.
En omdat ik zie dat users me niet allemaal geloven, ga ik ff n foto met mij en mijn kapot geslagen laptop maken.
Ja, dit.quote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
[..]
2 of 3 users. Maar als jij nog een excuus zoekt om op de foto te gaan, ga je gang.
Hehe.quote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
[..]
2 of 3 users. Maar als jij nog een excuus zoekt om op de foto te gaan, ga je gang.
Zoveel meer users zijn er nou ook weer niet in KLBquote:Op maandag 7 december 2009 23:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dus die illussie kunen we wegstrepen. Niemand anders die zoiets wel eens heeft?
Nee, zo'n rotkop heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dus die illussie kunnen we wegstrepen. Niemand anders die zoiets wel eens heeft?
Volgens mij is de schade aan jou groter dan aan de laptop.quote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
Niemand anders die zoiets wel eens heeft?
Dat wordt je kerstkaart dit jaar.quote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dus die illussie kunnen we wegstrepen. Niemand anders die zoiets wel eens heeft?
Dat ook, ja.quote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, zo'n rotkop heb ik nog nooit eerder gezien
Ik denk dat je serieus even met je pis naar de dokter moet.quote:Op maandag 7 december 2009 23:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar gaat het topic ovr gek. Ik heb geen geduld, irriteer me dus sla ik het hele ding aan goort, terwijl het veel verstandiger is om de boel ff te laten drogen.
Nee, de rest van de wereld heeft niet zoiets. De rest van de wereld denkt blijkbaar even 5 seconden na voor ze als een dwaas dat hele ding verbouwen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik hoef mijn bevestiging niet van klaagbaak users te halen.quote:Op maandag 7 december 2009 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, zo'n rotkop heb ik nog nooit eerder gezien
quote:Op maandag 7 december 2009 23:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik hoef mijn bevestiging niet van klaagbaak users te halen.
Trouwens, je bent off-topic...
quote:Op maandag 7 december 2009 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vintage is cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |