SOrry man, Dick is je al voorquote:Op maandag 7 december 2009 22:13 schreef donthate het volgende:
word ook trainer van az en gaat na 2weken weer weg
dubbel zelfs want Belgie betaald hem ook nogquote:Op maandag 7 december 2009 22:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja en dick gaat ook alleen zakken vullen
Sowieso begrijp ik niet waarom iemand vrijwillig naar Derksen, Wilfred Genee en Hand Kraaij JR. wil kijkenquote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef Hetiszover het volgende:
Hij verdiende 1,7 miljoen per jaar, daar mag je niet over mopperen nee.
Tevens wil ik zeggen dat Jack van Gelder bij Studio Voetbal veel beter is ingevoerd dan Johan Derksen nu in Voetbal International.
Hoe wist je dat ik een feit quote uit dat programma ?quote:Op maandag 7 december 2009 22:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sowieso begrijp ik niet waarom iemand vrijwillig naar Derksen, Wilfred Genee en Hand Kraaij JR. wil kijken
Daarom maar denk dat dick in rusland al genoeg gevuld heeft die hoeft nooit meer te werkenquote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dubbel zelfs want Belgie betaald hem ook nog
Jack krijgt dan ook altijd sms-jes van zijn inside vrienden hè?quote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef Hetiszover het volgende:
Hij verdiende 1,7 miljoen per jaar, daar mag je niet over mopperen nee.
Tevens wil ik zeggen dat Jack van Gelder bij Studio Voetbal veel beter is ingevoerd dan Johan Derksen nu in Voetbal International.
Ik neem Jack serieuzer dan die Johan Derksenquote:Op maandag 7 december 2009 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jack krijgt dan ook altijd sms-jes van zijn inside vrienden hè?![]()
Alleen jammer dat er de helft van de tijd niks van klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |