Niet perse lastig, maar ik moet er waarschijnlijk wel tiefesveel onderzoeken over gaan lezen.quote:Op maandag 7 december 2009 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is het z'on lastig onderwerp dan? Want 15 pagina's kan in 2 dagen in de kerstvakantie meestal.
Godverquote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Maisnon het volgende:
Nikki Plessen is trouwens zwanger
[ afbeelding ]
Dit is ze met haar vriend.
Ik weet wel wat voor een kaak dat kindje gaat krijgen
Om maar iets simpels eruit te halen:quote:
quote:Soms maakt een wat ogenschijnlijk moeilijk woord is een zin wel weer eenvoudiger.
PICS.quote:Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Bij mij ging het niet irriteren. Alleen prikken.
Maar sommige mensen hebben sws bijna geen aarshaar, dus lijkt me sterk dat die dan eelt hebben daar omdat het zo schuurt.quote:
Alsof Miljuschka knap was.quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Siniti het volgende:
Trouwens omdat dit toch in KLB staat wil ik graag een klacht deponeren:
De VJ's van TMF tegenwoordig zijn niet lekker genoeg om op te rukken. Ik wil Miljuschka en Renate terug.
Watquote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben sws bijna geen aarshaar, dus lijkt me sterk dat die dan eelt hebben daar omdat het zo schuurt.
Heb jij ooit echt zo ver als zelfs besloten te gebruiken zelfs gaat te willen meer laten zien als?quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om maar iets simpels eruit te halen:
[..]
Volgens mij dus eerder omdat je dan een soort stoppelbaard op je kont krijgtquote:Op maandag 7 december 2009 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben sws bijna geen aarshaar, dus lijkt me sterk dat die dan eelt hebben daar omdat het zo schuurt.
Dus met dik hoofdhaar kun je het niet milimeteren?quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Als je dikke haren scheert gaat het altijd irriteren. Feit!
Dat komt omdat alle goede en lekkere VJ's weggegaan, met uitzondering van Milruskaquote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef Siniti het volgende:
Trouwens omdat dit toch in KLB staat wil ik graag een klacht deponeren:
De VJ's van TMF tegenwoordig zijn niet lekker genoeg om op te rukken. Ik wil Miljuschka en Renate terug.
baby don't hurt mequote:
Ik vroeg iets wat er toe doet, niet om trivialiteiten.quote:Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om maar iets simpels eruit te halen:
[..]
don't hurt mequote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij dus eerder omdat je dan een soort stoppelbaard op je kont krijgt
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus met dik hoofdhaar kun je het niet milimeteren?
quote:
quote:
quote:
Naja je hoofdhuid is volgens mij anders.quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus met dik hoofdhaar kun je het niet milimeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |