Waarom moet je er morgen weer over bellen dan?quote:Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ook vorige maand aardig wat tijd met ze gebeld, ik vond ze toen eigenlijk wel prima.
Of ik m'n 60 euro terugkrijg is trouwens nog een tweede, daar moet ik morgen weer over bellen
Dus een minuut bellen zou even duur zijn als 1 smsje?quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Djahani het volgende:
240 belminuten EN sms'jes had maar 240 belminuten OF sms'jes.
Dan is de rekening voor de maand 'af' en dan pas kan ik mijn onterechte 64 euro aan internetkosten terugvragenquote:Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Djahani het volgende:
[..]
Waarom moet je er morgen weer over bellen dan?
Dat heb ik precies zo tegen ze gezegd maar daar konden ze geen antwoord op geven.quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus een minuut bellen zou even duur zijn als 1 smsje?
Dat lijkt me niet geheel marktconform en al helemaal niet overeenkomstig met de kosten die KPN heeft.
quote:Je krijgt 240 minuten of sms-jes en je beltegoed is een maand houdbaar.
Ik zou uit gemak naar de kpn shop gaan en daar mijn verhaal vertellen en die mensen daar het maar op laten lossenquote:Op maandag 7 december 2009 22:23 schreef Djahani het volgende:
Ik ga een klachtenbrief schrijven. Hopelijk wordt er wat aangedaan, bedankt voor de tips!
Klopt, heb zelf 8-9 maanden met dubbele abonnementskosten gezeten, heb minstens 5-6x gebeld. 3-4x ben ik terug gebeld door hun. Resultaat: niks. Keertje brief geschreven, ben toen compleet genegeerd. Besloot het maar is via website&email te proberen om helpdesk bel kosten te vermijden, toen ineens binnen 3 dagen hele probleem opgelost.quote:Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Steeven het volgende:
Ik zou niet bellen, ik weet uit ervaring dat dat niet helpt, omdat je meestal een josti aan de lijn krijgt die niks weet of mag. Daarnaast is bellen met hun klantenservice duur.
Ik heb meerdere malen een klacht over hetzelfde ingediend op hun website. Dat is gratis, en je krijgt relatief snel antwoord. Soms wel een dom antwoord dat feitelijk onjuist is, maar als je maar vaak genoeg klaagt zijn ze je vanzelf zat en gaan ze je serieus nemen.
Precies, en gewoon blijven indienen die klachten. Als het goed is werken ze met targets en krijgen klachten de eerste prioriteit, en moeten die binnen een bepaalde tijd afgehandeld zijn. Zodoende is een klachtenformulier het beste (denk ik), spreek in ieder geval uit ervaring.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef BananamanP het volgende:
[..]
Klopt, heb zelf 8-9 maanden met dubbele abonnementskosten gezeten, heb minstens 5-6x gebeld. 3-4x ben ik terug gebeld door hun. Resultaat: niks. Keertje brief geschreven, ben toen compleet genegeerd. Besloot het maar is via website&email te proberen om helpdesk bel kosten te vermijden, toen ineens binnen 3 dagen hele probleem opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |