abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 22:03:44 #1
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_75390981
Beste mede-FOK!kers,

Ik zie zojuist op MijnKPN dat ik 138 euro over mijn abonnement heen ben gegaan, dit kan hooguit 20 euro zijn aangezien ik bijna niet bel.

Dus ik natuurlijk KPN klantenservice bellen, krijg ik een of andere heer aan de lijn die het weigert om zijn naam te vertellen, en loopt te giegelen en te geinen aan de telefoon. Ik heb hem de situatie uitgelegd maar hij vond het blijkbaar een lachwekkend verhaal.

Na een half uur lang bellen, had ik het wel gehad en vroeg ik naar zijn naam om er een klacht van te maken.

Dat weigerde hij en meneer hing op.

Ik belde nog een keer en kreeg een vrouw aan de lijn, in het begin heel vriendelijk natuurlijk maar na 5 minuten maakte zij ook een paar opmerkingen waar ik even bij na moest denken van, kan het dat klanten zo behandeld worden?

Ik heb er verder niet moeilijk over gedaan en ze had voor mij uitgevogeld ergens dat ik niet 240 belminuten EN sms'jes had maar 240 belminuten OF sms'jes.

Ik heb hier een brief liggen waarop staat :

Oude bundel ---------------Nieuw bundel
12.50 Per maand---------17.50 Per maand
150/100---------------------240/240


Mijn vorige bundel was 150 belminuten EN sms'jes.

Ik heb de brief hier voor mij liggen.

Hoe kan ik hier werk van maken en mijn 138 besparen door een klacht oid in te dienen?

Bij voorbaat dank,

Daniel.

Klacht : Zie TT
pi_75391007
Stap toch over op Vodafone man
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75391034
MET EEN BOMBRIEF
The Pope? How many divisions has he got?
pi_75391089
Heel OP niet gelezen, maar: KPN
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75391107
Ik heb ook vorige maand aardig wat tijd met ze gebeld, ik vond ze toen eigenlijk wel prima.

Of ik m'n 60 euro terugkrijg is trouwens nog een tweede, daar moet ik morgen weer over bellen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 7 december 2009 @ 22:06:51 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_75391118
schriftelijk indienen.. scan je contract/brief er bij in tevens even datum en tijdstip noteren van telefoon gesprekken met het personeel en eisen dat ze de band naluisteren voor beklag over personeel, aangezien alles toch getapet wordt tegenwoordig en vooral terug koppelingvragen.
Succes.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 7 december 2009 @ 22:06:56 #7
279097 ikkangeennaamverzinnen
ik weet echt geen naam.
pi_75391121
Neem de gesprekken op en dien dan een klacht in.
http://www.consuwijzer.nl(...)_Waar_kan_ik_terecht
  maandag 7 december 2009 @ 22:06:58 #8
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_75391123
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ook vorige maand aardig wat tijd met ze gebeld, ik vond ze toen eigenlijk wel prima.

Of ik m'n 60 euro terugkrijg is trouwens nog een tweede, daar moet ik morgen weer over bellen
Waarom moet je er morgen weer over bellen dan?
pi_75391159
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Djahani het volgende:
240 belminuten EN sms'jes had maar 240 belminuten OF sms'jes.
Dus een minuut bellen zou even duur zijn als 1 smsje?
Dat lijkt me niet geheel marktconform en al helemaal niet overeenkomstig met de kosten die KPN heeft.
pi_75391211
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef Djahani het volgende:

[..]

Waarom moet je er morgen weer over bellen dan?
Dan is de rekening voor de maand 'af' en dan pas kan ik mijn onterechte 64 euro aan internetkosten terugvragen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75391223
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:04 schreef 3keernix het volgende:
Stap toch over op Vodafone man
Ach, daar spreek ik ook met Stephan Vodafone. Achternaam is niet meer nodig tegenwoordig..
pi_75391225
Ben trouwens ook blij dat ik weg ga daar, veels te duur
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 7 december 2009 @ 22:11:12 #13
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_75391307
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Dus een minuut bellen zou even duur zijn als 1 smsje?
Dat lijkt me niet geheel marktconform en al helemaal niet overeenkomstig met de kosten die KPN heeft.
Dat heb ik precies zo tegen ze gezegd maar daar konden ze geen antwoord op geven.

Wat ik ook nog zei was : Ik betaal meer voor minder belminuten en smsjes? Wat is dat voor een oplichterij...

(Mochten ze ook geen antwoord op geven)
  maandag 7 december 2009 @ 22:14:54 #14
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_75391481
De klantenservice kan nakijken wie jij gesproken hebt. Gewoon dikke klacht indienen, als t vaker is gebeurd dan wordt die gast ontslagen (kleine kans, maar toch he )

Goed idee!
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  maandag 7 december 2009 @ 22:23:42 #15
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_75391894
Ik ga een klachtenbrief schrijven. Hopelijk wordt er wat aangedaan, bedankt voor de tips!
pi_75391966
Heb je een flexibel Sim Only 17,50 euro per maand?

Dan is het ook 240 SMSjes of 240 belminuten per maand.
Zie hier.
quote:
Je krijgt 240 minuten of sms-jes en je beltegoed is een maand houdbaar.
En toen was het verhaaltje uit...
  maandag 7 december 2009 @ 22:25:19 #17
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_75391978
Al die kuttelefoons. Voor een bericht is er de brief of als je modern bent een e-mail. Voor een live gesprek is er de auto of de fiets.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  maandag 7 december 2009 @ 22:26:11 #18
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75392023
200 belminuten en 20smsjes bij simpel is 5 euro
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75392234
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:23 schreef Djahani het volgende:
Ik ga een klachtenbrief schrijven. Hopelijk wordt er wat aangedaan, bedankt voor de tips!
Ik zou uit gemak naar de kpn shop gaan en daar mijn verhaal vertellen en die mensen daar het maar op laten lossen
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_75392908
Misschien kastanova even om advies vragen over hoe te communiceren met KPN, ik heb begrepen dat hij de expert is met de KPN klantenafwimpel service
pi_75394872
Ik zou niet bellen, ik weet uit ervaring dat dat niet helpt, omdat je meestal een josti aan de lijn krijgt die niks weet of mag. Daarnaast is bellen met hun klantenservice duur.

Ik heb meerdere malen een klacht over hetzelfde ingediend op hun website. Dat is gratis, en je krijgt relatief snel antwoord. Soms wel een dom antwoord dat feitelijk onjuist is, maar als je maar vaak genoeg klaagt zijn ze je vanzelf zat en gaan ze je serieus nemen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_75395455
Klantonvriendelijke klantenservice, what's new?
Hallon!
  maandag 7 december 2009 @ 23:59:33 #23
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_75395600
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:06 schreef DuTank het volgende:
Heel OP niet gelezen, maar: KPN
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_75396106
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:38 schreef Steeven het volgende:
Ik zou niet bellen, ik weet uit ervaring dat dat niet helpt, omdat je meestal een josti aan de lijn krijgt die niks weet of mag. Daarnaast is bellen met hun klantenservice duur.

Ik heb meerdere malen een klacht over hetzelfde ingediend op hun website. Dat is gratis, en je krijgt relatief snel antwoord. Soms wel een dom antwoord dat feitelijk onjuist is, maar als je maar vaak genoeg klaagt zijn ze je vanzelf zat en gaan ze je serieus nemen.
Klopt, heb zelf 8-9 maanden met dubbele abonnementskosten gezeten, heb minstens 5-6x gebeld. 3-4x ben ik terug gebeld door hun. Resultaat: niks. Keertje brief geschreven, ben toen compleet genegeerd. Besloot het maar is via website&email te proberen om helpdesk bel kosten te vermijden, toen ineens binnen 3 dagen hele probleem opgelost.
pi_75396237
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:17 schreef BananamanP het volgende:

[..]

Klopt, heb zelf 8-9 maanden met dubbele abonnementskosten gezeten, heb minstens 5-6x gebeld. 3-4x ben ik terug gebeld door hun. Resultaat: niks. Keertje brief geschreven, ben toen compleet genegeerd. Besloot het maar is via website&email te proberen om helpdesk bel kosten te vermijden, toen ineens binnen 3 dagen hele probleem opgelost.
Precies, en gewoon blijven indienen die klachten. Als het goed is werken ze met targets en krijgen klachten de eerste prioriteit, en moeten die binnen een bepaalde tijd afgehandeld zijn. Zodoende is een klachtenformulier het beste (denk ik), spreek in ieder geval uit ervaring.

Overigens een typisch voorbeeld van een KPN reactie: Ik vul dus een KLACHTENformulier in, met 3-4x het woord 'klacht' in de (sub)onderwerpen en het tekstveld zelf. Vervolgens krijg ik een antwoord van een eerder aangehaalde josti die zegt dat als ik het niet eens ben met de gang van zaken, ik een officieel klachtenformulier kan invullen. Juist ja. Daarop heb ik geantwoord of ik dan per ongeluk het onofficiėle klachtenformulier heb ingevuld dat enkel voor Jan Lul ingediend kan worden. Dat bleek het geval, dus 'zette ze de klacht door'. Bij KPN nemen ze het begrip 'klacht' nogal ruim ziet u.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')